Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mikrofale układy i systemy

Mikrofale układy i systemy

46.20zł
34.65zł
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 49.00zł 34.79zł
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-283-3338-3
Ilość stron: 336
Data wydania: 09/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 34.79zł


Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie.

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić.

Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają.

One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna.

Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku.

Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Anna Miotk
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:
<b>Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Social media to ściema</b>, <font color="navy">B.J. Mendelson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Social media to ściema, B.J. Mendelson, Wydawnictwo Onepress
<b>Hydraulika urządzeń uzdatniania wody</b>, <font color="navy">Czesław Grabarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydraulika urządzeń uzdatniania wody, Czesław Grabarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Statystyka opisowa Przykłady i zadania Wydanie II poprawione</b>, <font color="navy">Iwona Bąk , Iwona Markowicz , Magdalena Mojsiewicz , Katarzyna Wawrzyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Statystyka opisowa Przykłady i zadania Wydanie II poprawione, Iwona Bąk , Iwona Markowicz , Magdalena Mojsiewicz , Katarzyna Wawrzyn, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Automatyka Napęd elektryczny</b>, <font color="navy">Andrzej Dębowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Automatyka Napęd elektryczny, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Facebook w szkolnej ławce Media społecznościowe a edukacja polonistyczna</b>, <font color="navy">Agnieszka Kulig-Kozłowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Universitas</font>
Facebook w szkolnej ławce Media społecznościowe a edukacja polonistyczna, Agnieszka Kulig-Kozłowska, Wydawnictwo Universitas
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami