Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

79.80zł
64.64zł
Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty 39.90zł 29.93zł
Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Tytuł: Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-246-4932-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 02/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Social media? Porozmawiajmy poważnie.

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje.

Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?

Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze.

Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.

Spis treści:

1. Social media jako narzędzie komunikacji (15)

  • Historia social media (15)
  • Social media w biznesie (18)
  • Krajobraz social media (20)
  • Komunikacja w social media (31)
  • Użytkownicy - demografia (32)

2. Organizacja w social media (51)

  • Social media w różnych obszarach działalności organizacji (52)
  • Różne rodzaje dojrzałości organizacji do social media (62)
  • Przygotowanie do obecności w social media (67)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (70)
  • Social media - tylko dla firm? (75)
  • Czy social media są dla wszystkich? (79)

3. Bez planu nie ma pomiaru (85)

  • Planowanie w biznesie (86)
  • Strategia działań w social media (87)
  • Kilka warunków mierzenia skuteczności działań (91)
  • Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (111)

4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (117)

  • Lejek marketingowy (118)
  • Model Dona Bartholomewa (119)
  • Model Kami Huyse (123)
  • Model Jima Sterne'a (125)
  • Model Johna Lovetta (125)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (126)
  • Model Lecinskiego (130)

5. W tym szaleństwie jest metoda (135)

  • Jajko czy kura? (135)
  • Badania w strategii social media (137)
  • Metody badania social media (139)

6. Narzędzia (155)

  • Narzędzia pomocnicze (156)
  • Jak wybrać narzędzie i współpracować z dostawcą? (172)
  • Przykładowe programy mierzenia social media (175)

7. Obszar niejasności (181)

  • Aspekty etyczne (182)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (184)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (192)
  • Problemy (194)
  • Mity pomiaru social media (200)
  • Kwestie sporne (203)

8. Nowe trendy w badaniach social media (227)

  • Przyszłość social media (227)
  • Trendy technologiczne i przyszłość rozwiązań do mierzenia social media (231)
  • Dojrzewanie rynku (235)
  • Włączenie social media w obszar badań naukowych (236)

Zakończenie (239)
Podziękowania (241)
Bibliografia (243)

  • Pozycje książkowe (243)
  • Raporty (244)
  • Materiały z konferencji (245)
  • Źródła online (245)
  • Różne (248)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Tytuł książki: "Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty"
Autor: Anna Miotk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty”, kupili także:

Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress

Rewolucja social media, Michał Sadowski, Wydawnictwo Onepress

Marketing medialny, Anna Jupowicz-Ginalska, Wydawnictwo Difin

Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP), Joseph Davies, Tony Northrup, Microsoft Networking Team, Wydawnictwo Microsoft Press

Innumeracy - Matematyczna ignorancja i jej konsekwencje w dobie nowoczesnej technologii, John Allen Paulos, Wydawnictwo CEDEWU

Trwałość obiektów mostowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DWE

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami