Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Chromatografia jonowa Teoria i praktyka

Chromatografia jonowa Teoria i praktyka

89.00zł
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni 69.00zł 51.75zł
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni

Autor: Behnam N. Tabrizi

ISBN: 978-83-246-1678-7

Ilość stron: 384

Data wydania: 11/2008

Lęk przed zmianą to zupełnie naturalny odruch organizmu, bez względu na to, czy mówimy o zachowaniu jednostek ludzkich, czy też o przedsiębiorstwach i korporacjach. Rutyna i podążanie za dawno ustalonymi wzorcami dają poczucie bezpieczeństwa.

Jednak ta sama rutyna sprawia, że człowiek jako jednostka przestaje się rozwijać, jego możliwości powoli maleją, zaś działania i konkurencyjność przedsiębiorstwa stopniowo słabną, a ferwor walki o rynek niebezpiecznie stygnie.

Dlaczego zmiana jest konieczna? Ponieważ sukces mogą osiągnąć jedynie te firmy, które najszybciej reagują na zmiany zachodzące na rynku, a w szczególności te, które przystosowują się szybciej niż ich konkurenci.

Książka, której autorem jest wybitny naukowiec i praktyk, powinna stać się obowiązkowym podręcznikiem zarówno w środowisku akademickim, jak i każdej nowoczesnej firmie. Przedstawia ona efektywny, 90-dniowy model, pomagający przyspieszyć proces przemian. Opracowano go na podstawie wnikliwych badań nad firmami różnej wielkości. Sprawdź, jak go wykorzystać, aby Twoja firma odniosła sukces.

  • Nowe spojrzenie na kluczowe czynniki sukcesu.
  • Wykorzystanie siły całej firmy ponad jej podziałami.
  • Opracowywanie struktury nowej organizacji.
  • Tworzenie planów zmiany wizerunku firmy.

Ponadto w załączniku: model wskaźnika skuteczności przemiany.

Rozdziały:

1. Ogólny zarys modelu (21)
Model przemiany 90-dniowej

2. Faza przygotowawcza (47)
Przygotowanie gruntu

3. Interdyscyplinarne zespoły interwencyjne (101)
Okiełznanie władzy

4. Faza 1 (145)
Diagnozowanie pacjenta

5. Faza 2 (209)
Tworzenie wizji przyszłości

6. Faza 3 (247)
Torowanie drogi

7. Implementacja programu przemiany (285)

Załącznik (331)
Model wskaźnika skuteczności przemiany


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni
Tytuł książki: "Skuteczna transformacja firmy w 90 dni"
Autor: Behnam N. Tabrizi
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Skuteczna transformacja firmy w 90 dni”, kupili także:

Geosyntetyki w budownictwie wodnym, Krystyna Kazimierowicz-Frankowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java EE. Zaawansowane wzorce projektowe, Murat Yener, Alex Theedom, Wydawnictwo Helion

Wzorce implementacyjne, Kent Beck, Wydawnictwo Helion

Zatracona sztuka słuchania, Michael P. Nichols, Wydawnictwo Onepress

Atlas matematyczny, Stefan Starzyński, Wydawnictwo Helion
<b>Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020</b>, <font color="navy">Brian Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020, Brian Wood, Wydawnictwo Helion

Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość, Marta Jerzak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Algebra abstrakcyjna w zadaniach, Jerzy Rutkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie</b>, <font color="navy">Krzysztof Wadas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie, Krzysztof Wadas, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami