Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik

Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik

42.00zł
35.70zł
Skuteczna komunikacja w biznesie 89.90zł
Skuteczna komunikacja w biznesie

Tytuł: Skuteczna komunikacja w biznesie
Autor: Cheryl Hamilton
ISBN: 978-83-01-16368-6
Ilość stron: 648
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.90zł


Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych.

Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego.

Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.

Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.

Książka napisana została w formie podręcznika przeznaczonego dla studentów kierunków zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych.

Skuteczna komunikacja w biznesie
Tytuł książki: "Skuteczna komunikacja w biznesie"
Autor: Cheryl Hamilton
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.90zł
Klienci, którzy kupili „Skuteczna komunikacja w biznesie”, kupili także:

ArchiCad 8.1/9, Rafał Ślęk, Wydawnictwo Helion

Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, diagnostyka, Peter Heiko, Wydawnictwo WKiŁ

Hiszpański dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany, Gail Stein, Wydawnictwo Septem

Sny, senne wizje i przypowieści. Fragmenty duchowej ścieżki, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Nowy słownik angielsko-polski polsko-angielski PWN-Oxford z CD, PWN-Oxford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uwierz w siebie Poznaj swoją moc, Claude M. Bristol, Wydawnictwo Onepress

Satelitarne sieci teleinformatyczne, Ryszard J. Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Jednym kliknięciem Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com, Richard L. Brandt, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami