Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra IV i Zafira III

Opel Astra IV i Zafira III

75.00zł
63.75zł
Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu 49.00zł
Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu

Autor: Neale Martin

ISBN: 978-83-264-0443-6

Ilość stron: 260

Data wydania: 06/2010

Twarda oprawa

Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!

Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać - dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.

Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję - udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.

Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.

Rozdziały:

Część I. Siła nawyku
1. W jaki sposób nawyki szkodzą reputacji marketingu
2. Jesteś w rozterce pomiędzy (co najmniej) dwoma umysłami
3. Kora przedczołowa: siedziba umysłu wykonawczego

Część II. Nawyki : nowa nauka marketingu
4. O iPodach, nawykach i rewolucji rynkowej
5. Marketing z perspektywy nawykowej
6. Nawyk i zarządzanie marketingiem

Część III. Traktuj klientów jak psy
7. O Google i o papierosach
8. Szkolenie behawioralne
9. Marketing behawioralny. Zostań nawykiem klienta
10. Cztery kroki na drodze do marketingu behawioralnego
11. Utrzymanie nawyku
12. Siła nawyku: miecz obosieczny

Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu”, kupili także:

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej, Adam Staniszewski, Wydawnictwo Onepress

Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych, Aneta Poniszewska-Marańda, Wydawnictwo EXIT

Bezsenność Pozbądź się problemu i śpij jak dziecko, Paul Glovinsky, Arthur Spielman, Wydawnictwo Onepress
<b>Rozwiązanie zamknięte statyki konstrukcji przestrzennej wielokomorowego zbiornika kołowego obciążone</b>, <font color="navy">Roman Misiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rozwiązanie zamknięte statyki konstrukcji przestrzennej wielokomorowego zbiornika kołowego obciążone, Roman Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielki atlas narciarski Francja i najlepsze regiony narciarskie świata, Praca zbiorowa, Wydawnictwo G+J RBA

Statystyka społeczna, Tomasz Panek, Wydawnictwo PWE

Automatyka Podstawy teorii Wydanie II, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie opakowań, Bill Stewart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Cudowne i interesujące łamigłówki matematyczne, David Wells, Wydawnictwo Zysk i S-ka

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami