Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu 49.00zł
Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu

Autor: Neale Martin

ISBN: 978-83-264-0443-6

Ilość stron: 260

Data wydania: 06/2010

Twarda oprawa

Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!

Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać - dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.

Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję - udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.

Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.

Rozdziały:

Część I. Siła nawyku
1. W jaki sposób nawyki szkodzą reputacji marketingu
2. Jesteś w rozterce pomiędzy (co najmniej) dwoma umysłami
3. Kora przedczołowa: siedziba umysłu wykonawczego

Część II. Nawyki : nowa nauka marketingu
4. O iPodach, nawykach i rewolucji rynkowej
5. Marketing z perspektywy nawykowej
6. Nawyk i zarządzanie marketingiem

Część III. Traktuj klientów jak psy
7. O Google i o papierosach
8. Szkolenie behawioralne
9. Marketing behawioralny. Zostań nawykiem klienta
10. Cztery kroki na drodze do marketingu behawioralnego
11. Utrzymanie nawyku
12. Siła nawyku: miecz obosieczny

Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu”, kupili także:

Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Popraw swoje życie, Andrzej Bubrowiecki, Wydawnictwo Muza

Innowacje finansowe w przedsiębiorstwie Instrumenty, mechanizmy, efekty, Joanna Błach, Wydawnictwo C.H. BECK

Konsolidacja sprawozdań finansowych według MSSF, Anna Gierusz, Maciej Gierusz, Wydawnictwo ODDK

Sześć kroków do niezależności finansowej, Michael Masterson, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość finansowa w przykładach według ustawy o rachunkowości i MSR, Irena Olchowicz, Agnieszka Tłaczała, Wydawnictwo Difin

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Kosmos Encyklopedia multimedialna PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy, Marek Fidelman, Wydawnictwo CEDEWU

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami