Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak nauczyć teorii względności swojego psa

Jak nauczyć teorii względności swojego psa

42.00zł
33.60zł
Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie 49.00zł
Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Tytuł: Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Tytuł oryginalny The Power of habit
Autor: Charles Duhigg
ISBN: 978-83-7705-270-9
Ilość stron: 424
Data wydania: 10/2015 (dodruk 2012)
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.

Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
• Tłumaczenie na 31 języków

Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki.

Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Tytuł książki: "Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie"
Autor: Charles Duhigg
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili „Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”, kupili także:

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży, Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword), Wydawnictwo Onepress

Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków, Camille McCue, Wydawnictwo Septem

Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania, Cory Althoff, Wydawnictwo Helion

Głowa do liczb, Barbara Oakley, Wydawnictwo Helion

Hardware Hacker Przygody z konstruowaniem i rozpracowywaniem sprzętu, Andrew „bunnie” Huang, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami