Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Drgania i stateczność układów smukłych

Drgania i stateczność układów smukłych

42.00zł
31.92zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza 39.00zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza

Autor: Pat Fallon, Fred Senn

ISBN: 978-83-246-0974-1

Ilość stron: 280

Data wydania: 09/2007

Twarda oprawa

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:

  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki

Rozdziały:

Rozdział pierwszy: Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu (11)

Rozdział drugi: Zapobiec powszednieniu marki (37)
O tym, jak dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu emocji Citibank uwolnił się od niebezpieczeństwa powszednienia

Rozdział trzeci: Walka o wizerunek marki (57)
O tym, jak linie United Airlines utrzymywały kontakt ze swoimi najważniejszymi klientami w momentach kryzysowych

Rozdział czwarty: Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii (81)
O tym, jak sieć Holiday Inn stworzyła slogan, który pozwolił jej zdominować całą kategorię hoteli

Rozdział piąty: Przezwyciężyć poważne problemy z marką (101)
O tym, jak Skoda UK wykorzystała kpiny ze swojej marki

Rozdział szósty: Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką (119)
O tym, jak stary korporacyjny symbol pomógł ożywić markę Lee Jeans

Rozdział siódmy: Odmłodzić dojrzałą markę B2B (143)
O tym, jak EDS uwolnił się od schematów marki B2B

Rozdział ósmy: Wybrać właściwy środek przekazu (163)
O tym, jak BMW wykorzystało Internet, by dotrzeć do kierowców

Rozdział dziewiąty: Promowanie grupy firm działających pod jedną marką (191)
O tym, jak Wyspy Bahama stały się atrakcyjną marką

Rozdział dziesiąty: Nowa koncepcja zaangażowania klientów (211)
O tym, dlaczego udział w rynku nie zależy już od siły przebicia marki

Rozdział jedenasty: Wnioski z naszych doświadczeń (235)
O tym, jak działać kreatywnie

Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza”, kupili także:
<b>Marketing dla studentów kierunków technicznych</b>, <font color="navy">Tony Curtis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Marketing dla studentów kierunków technicznych, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Rachunek kosztów w ochronie środowiska</b>, <font color="navy">Beata Filipiak, Małgorzata Cieciura, Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Niew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Rachunek kosztów w ochronie środowiska, Beata Filipiak, Małgorzata Cieciura, Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Niew, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Rozmowy męsko-męskie, czyli jak odnaleźć w sobie prawdziwego mężczyznę</b>, <font color="navy">Bogusław Stępień, Albert Szymański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Rozmowy męsko-męskie, czyli jak odnaleźć w sobie prawdziwego mężczyznę, Bogusław Stępień, Albert Szymański, Wydawnictwo Sensus
<b>Podstawy teorii pola elektromagnetycznego Wydanie II</b>, <font color="navy">Zygmunt Piątek, Paweł Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy teorii pola elektromagnetycznego Wydanie II, Zygmunt Piątek, Paweł Jabłoński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Systemy satelitarne GPS Galileo i inne Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jacek Januszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Systemy satelitarne GPS Galileo i inne Wydanie 2, Jacek Januszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Outlook 2007 PL Zarządzanie czasem i informacjami</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Outlook 2007 PL Zarządzanie czasem i informacjami, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Golf bez tajemnic Wydanie 2</b>, <font color="navy">Steve Newell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Solis</font>
Golf bez tajemnic Wydanie 2, Steve Newell, Wydawnictwo Solis
<b>Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami</b>, <font color="navy">Małgorzata Majsnerowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami, Małgorzata Majsnerowska, Wydawnictwo BTC
<b>OpenOffice Writer 2.0 dla systemu Windows</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
OpenOffice Writer 2.0 dla systemu Windows, , Wydawnictwo NAKOM
 Koszyk
1 x Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych Wydanie III zmienione i uaktualnione
1 x Konstrukcje wsporcze dźwignic
88.50zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Podróże matematyczne

Podróże matematyczne

35.00zł
28.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

poniedziałek, 17 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami