Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
W poszukiwaniu zera. Matematyczna odyseja do źródła pochodzenia liczb

W poszukiwaniu zera. Matematyczna odyseja do źródła pochodzenia liczb

39.90zł
31.92zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza 39.00zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza

Autor: Pat Fallon, Fred Senn

ISBN: 978-83-246-0974-1

Ilość stron: 280

Data wydania: 09/2007

Twarda oprawa

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:

  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki

Rozdziały:

Rozdział pierwszy: Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu (11)

Rozdział drugi: Zapobiec powszednieniu marki (37)
O tym, jak dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu emocji Citibank uwolnił się od niebezpieczeństwa powszednienia

Rozdział trzeci: Walka o wizerunek marki (57)
O tym, jak linie United Airlines utrzymywały kontakt ze swoimi najważniejszymi klientami w momentach kryzysowych

Rozdział czwarty: Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii (81)
O tym, jak sieć Holiday Inn stworzyła slogan, który pozwolił jej zdominować całą kategorię hoteli

Rozdział piąty: Przezwyciężyć poważne problemy z marką (101)
O tym, jak Skoda UK wykorzystała kpiny ze swojej marki

Rozdział szósty: Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką (119)
O tym, jak stary korporacyjny symbol pomógł ożywić markę Lee Jeans

Rozdział siódmy: Odmłodzić dojrzałą markę B2B (143)
O tym, jak EDS uwolnił się od schematów marki B2B

Rozdział ósmy: Wybrać właściwy środek przekazu (163)
O tym, jak BMW wykorzystało Internet, by dotrzeć do kierowców

Rozdział dziewiąty: Promowanie grupy firm działających pod jedną marką (191)
O tym, jak Wyspy Bahama stały się atrakcyjną marką

Rozdział dziesiąty: Nowa koncepcja zaangażowania klientów (211)
O tym, dlaczego udział w rynku nie zależy już od siły przebicia marki

Rozdział jedenasty: Wnioski z naszych doświadczeń (235)
O tym, jak działać kreatywnie

Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza”, kupili także:
<b>Rysunek podręcznik</b>, <font color="navy">Sarah Simblet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Rysunek podręcznik, Sarah Simblet, Wydawnictwo Arkady
<b>Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta</b>, <font color="navy">Roger Dooley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, Roger Dooley, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gaźniki motocyklowe</b>, <font color="navy">Rafał Dmowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Gaźniki motocyklowe, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Algebra dla studentów Wydanie 4</b>, <font color="navy">Julian Klukowski, Ireneusz Nabiałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algebra dla studentów Wydanie 4, Julian Klukowski, Ireneusz Nabiałek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ochrona przeciwpożarowa w obiektach budowlanych 2015. Instalacje elektryczne, wentylacyjne i gaśnicze - projektowanie, m</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ochrona przeciwpożarowa w obiektach budowlanych 2015. Instalacje elektryczne, wentylacyjne i gaśnicze - projektowanie, m, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DW Medium
<b>Windows 8.1 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 8.1 PL Ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Nowe praktyki kulturowe Polaków</b>, <font color="navy">Tomasz Szlendak , Krzysztof Olechnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowe praktyki kulturowe Polaków, Tomasz Szlendak , Krzysztof Olechnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jednopierwiastkowe struktury chemiczne</b>, <font color="navy">Zygmunt Gontarz, Andrzej Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Jednopierwiastkowe struktury chemiczne, Zygmunt Gontarz, Andrzej Górski, Wydawnictwo WNT
<b>Radykalna rewolucja w zarządzaniu Przewodnik menedżera</b>, <font color="navy">Stephen Denning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Radykalna rewolucja w zarządzaniu Przewodnik menedżera, Stephen Denning, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce

Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce

44.90zł
38.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION

czwartek, 21 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami