Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wprowadzenie do teorii obliczeń

Wprowadzenie do teorii obliczeń

65.10zł
49.48zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza 39.00zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza

Autor: Pat Fallon, Fred Senn

ISBN: 978-83-246-0974-1

Ilość stron: 280

Data wydania: 09/2007

Twarda oprawa

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:

  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki

Rozdziały:

Rozdział pierwszy: Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu (11)

Rozdział drugi: Zapobiec powszednieniu marki (37)
O tym, jak dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu emocji Citibank uwolnił się od niebezpieczeństwa powszednienia

Rozdział trzeci: Walka o wizerunek marki (57)
O tym, jak linie United Airlines utrzymywały kontakt ze swoimi najważniejszymi klientami w momentach kryzysowych

Rozdział czwarty: Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii (81)
O tym, jak sieć Holiday Inn stworzyła slogan, który pozwolił jej zdominować całą kategorię hoteli

Rozdział piąty: Przezwyciężyć poważne problemy z marką (101)
O tym, jak Skoda UK wykorzystała kpiny ze swojej marki

Rozdział szósty: Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką (119)
O tym, jak stary korporacyjny symbol pomógł ożywić markę Lee Jeans

Rozdział siódmy: Odmłodzić dojrzałą markę B2B (143)
O tym, jak EDS uwolnił się od schematów marki B2B

Rozdział ósmy: Wybrać właściwy środek przekazu (163)
O tym, jak BMW wykorzystało Internet, by dotrzeć do kierowców

Rozdział dziewiąty: Promowanie grupy firm działających pod jedną marką (191)
O tym, jak Wyspy Bahama stały się atrakcyjną marką

Rozdział dziesiąty: Nowa koncepcja zaangażowania klientów (211)
O tym, dlaczego udział w rynku nie zależy już od siły przebicia marki

Rozdział jedenasty: Wnioski z naszych doświadczeń (235)
O tym, jak działać kreatywnie

Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza”, kupili także:
<b>Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia</b>, <font color="navy">David duChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia, David duChemin, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice matematyczno-fizyczno-astronomiczno-chemiczne</b>, <font color="navy">Witold Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ADAMANTAN</font>
Tablice matematyczno-fizyczno-astronomiczno-chemiczne, Witold Mizerski, Wydawnictwo ADAMANTAN
<b>Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego</b>, <font color="navy">Grażyna Trzpiot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego, Grażyna Trzpiot, Wydawnictwo PWE
<b>House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana</b>, <font color="navy">J. Edward Hackett , William Irwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana, J. Edward Hackett , William Irwin, Wydawnictwo Editio
<b>Dziewczyny, na start!</b>, <font color="navy">Katarzyna Karpa, Anna Karpa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dziewczyny, na start!, Katarzyna Karpa, Anna Karpa, Wydawnictwo Sensus
<b>Java Podstawy Wydanie X</b>, <font color="navy">Cay S. Horstmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Podstawy Wydanie X, Cay S. Horstmann, Wydawnictwo HELION
<b>Klasyczne i rozmyte bazy danych Modele zapytania i podsumowania</b>, <font color="navy">Krzysztof Myszkorowski, Sławomir Zadrożny, Piotr S. Szczepaniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Klasyczne i rozmyte bazy danych Modele zapytania i podsumowania, Krzysztof Myszkorowski, Sławomir Zadrożny, Piotr S. Szczepaniak, Wydawnictwo EXIT
<b>Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II</b>, <font color="navy">David Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II, David Allen, Wydawnictwo Onepress
<b>Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Grzegorz Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
38.17zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Domowe laboratorium naukowe. Zrób to sam

Domowe laboratorium naukowe. Zrób to sam

44.90zł
13.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami