Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP)

Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP)

156.45zł
117.34zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza 39.00zł
Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza

Autor: Pat Fallon, Fred Senn

ISBN: 978-83-246-0974-1

Ilość stron: 280

Data wydania: 09/2007

Twarda oprawa

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:

  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki

Rozdziały:

Rozdział pierwszy: Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu (11)

Rozdział drugi: Zapobiec powszednieniu marki (37)
O tym, jak dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu emocji Citibank uwolnił się od niebezpieczeństwa powszednienia

Rozdział trzeci: Walka o wizerunek marki (57)
O tym, jak linie United Airlines utrzymywały kontakt ze swoimi najważniejszymi klientami w momentach kryzysowych

Rozdział czwarty: Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii (81)
O tym, jak sieć Holiday Inn stworzyła slogan, który pozwolił jej zdominować całą kategorię hoteli

Rozdział piąty: Przezwyciężyć poważne problemy z marką (101)
O tym, jak Skoda UK wykorzystała kpiny ze swojej marki

Rozdział szósty: Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką (119)
O tym, jak stary korporacyjny symbol pomógł ożywić markę Lee Jeans

Rozdział siódmy: Odmłodzić dojrzałą markę B2B (143)
O tym, jak EDS uwolnił się od schematów marki B2B

Rozdział ósmy: Wybrać właściwy środek przekazu (163)
O tym, jak BMW wykorzystało Internet, by dotrzeć do kierowców

Rozdział dziewiąty: Promowanie grupy firm działających pod jedną marką (191)
O tym, jak Wyspy Bahama stały się atrakcyjną marką

Rozdział dziesiąty: Nowa koncepcja zaangażowania klientów (211)
O tym, dlaczego udział w rynku nie zależy już od siły przebicia marki

Rozdział jedenasty: Wnioski z naszych doświadczeń (235)
O tym, jak działać kreatywnie

Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza”, kupili także:
<b>Układy FPGA w rekonfigurowalnych systemach wizyjnych czasu rzeczywistego</b>, <font color="navy">Marek Gorgoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Układy FPGA w rekonfigurowalnych systemach wizyjnych czasu rzeczywistego, Marek Gorgoń, Wydawnictwo EXIT
<b>SQL Leksykon kieszonkowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Jonathan Gennick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Leksykon kieszonkowy Wydanie II, Jonathan Gennick, Wydawnictwo HELION
<b>MS Project 2013 i MS Project Server 2013 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MS Project 2013 i MS Project Server 2013 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów, Sebastian Wilczewski, Wydawnictwo HELION
<b>Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Michał Makaruk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III, Bartosz Danowski, Michał Makaruk, Wydawnictwo HELION
<b>Poradnik dla menedżerów. Na starcie zachowaj spokój i pozostań sobą</b>, <font color="navy">Dorota Kożusznik-Solarska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Poradnik dla menedżerów. Na starcie zachowaj spokój i pozostań sobą, Dorota Kożusznik-Solarska, Wydawnictwo Onepress
<b>Układy mikroprocesorowe</b>, <font color="navy">Ryszard Krzyżanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Układy mikroprocesorowe, Ryszard Krzyżanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Aplikacje Windows Forms .Net w C# w praktyce</b>, <font color="navy">Paweł Chłosta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Aplikacje Windows Forms .Net w C# w praktyce, Paweł Chłosta, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Historia medycyny Wydanie 4</b>, <font color="navy">Tadeusz Brzeziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Historia medycyny Wydanie 4, Tadeusz Brzeziński, Wydawnictwo PZWL
<b>Specjalne metody wtryskiwania tworzyw polimerowych</b>, <font color="navy">Elżbieta Bociąga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Specjalne metody wtryskiwania tworzyw polimerowych, Elżbieta Bociąga, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka statystyczna Część 2

Fizyka statystyczna Część 2

129.00zł
95.46zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

piątek, 19 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami