Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Psychologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci 69.00zł
Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci

Tytuł: Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci
Tytuł oryginalny Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (2nd Edition) (2nd Edition)
Autor: Nathalie Nahai
ISBN: 978-83-01-19801-5
Ilość stron: 238
Data wydania: 05/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci.

Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?

Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci
Tytuł książki: "Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci"
Autor: Nathalie Nahai
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci”, kupili także:
<b>Fotografia portretowa w naturalnym świetle. Jak to robią najlepsi</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Fotografia portretowa w naturalnym świetle. Jak to robią najlepsi, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce, Krzysztof Ciesielski, Zdzisław Pogoda, Wydawnictwo Demart

Samotna planeta, Ryszard Prościński, Wydawnictwo Novae Res

Podstawowy kurs systemów baz danych Wydanie III, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość i finanse podmiotów gospodarczych, Andrzej Bernaci, Tomasz Piątek, Wydawnictwo PJWSTK

TDD Programowanie w Javie sterowane testami, Viktor Farcic, Alex Garcia, Wydawnictwo Helion

Minerały świata Wydanie 3, Walter Schumann, Wydawnictwo Alma-Press

Czemu służy grafika użytkowa?, Alice Twemlow, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

iWoz Od komputerowego geeka do kultowej ikony, Steve Wozniak, Gina Smith, Wydawnictwo Emka

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami