Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Psychologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci 69.00zł
Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci

Tytuł: Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci
Tytuł oryginalny Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (2nd Edition) (2nd Edition)
Autor: Nathalie Nahai
ISBN: 978-83-01-19801-5
Ilość stron: 238
Data wydania: 05/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci.

Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?

Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci
Tytuł książki: "Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci"
Autor: Nathalie Nahai
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci”, kupili także:

Niedomknięty bilans wszechświata, Tadeusz Pabjan, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku, Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons, Wydawnictwo Onepress

Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik Wydanie II uaktualnione i rozszerzone, Jerzy A. Ejsmont, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odlotowa matematyka Zadania dla najmłodszych olimpijczyków - uczniów szkół podstawowych i gimnazjalistów, Henryk Pawłowski, Zdzisław Głowacki, Wojciech Tomalczyk, Wydawnictwo Tutor

Uwierz w siebie Poznaj swoją moc, Claude M. Bristol, Wydawnictwo Onepress
<b>Globalna nauka, globalni naukowcy</b>, <font color="navy">Marek Kwiek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Globalna nauka, globalni naukowcy, Marek Kwiek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Skończ to, co zacząłeś. Sztuka samodyscypliny, czyli jak zabrać się do pracy i doprowadzić ją do końca, Peter Hollins, Wydawnictwo Onepress

Windows 8 PL Zaawansowana administracja systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion

Badania jako podstawa projektowania User Experience, Iga Mościchowska , Barbara Roguś-Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami