Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik

Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik

42.00zł
31.50zł
Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL 49.90zł 36.43zł
Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

Tytuł: Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL
Autor: Karol Sobiesiak
ISBN: 978-83-01-18199-4
Ilość stron: 344
Data wydania: 06/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł 36.43zł


Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.

Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej do rozwiązywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej.

Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Dowiesz się:
• Czym są shadery
• Jak wygląda architektura współczesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej
• Jak programować potok renderujący
• Na czym polega i jak działa teselacja
• Czym jest i jak programuje się shader obliczeniowy (ang. compute shader)

Powinieneś znać:
• API OpenGL w stopniu przynajmniej podstawowym
• Matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej

Spis treści:

1. Wstęp
1.1. Do kogo jest skierowana ta książka?
1.2. Przydatne narzędzia

2. Zrozumieć GPU
2.1. Co to jest Shader?
2.2. Architektura GPU

3. Potok renderujący OpenGL
3.1. Najważniejsze etapy potoku graficznego
3.2. Wprowadzenie do programowania potoku
3.3. Kompilacja

4. Podstawy programowania
4.1. Język programowania GLSL
4.2. Profile
4.3. Interpretacja schematów konstrukcji programistycznych
4.4. Nazwy identyfikatórów obiektów
4.5. Preprocesor
4.6. Typy danych
4.7. Zmienne
4.8. Zakres zmiennych
4.9. Operatory
4.10. Instrukcje kontroli przepływu
4.11. Funkcje

5. Dane
5.1. Generyczny magazyn danych (obiekt bufora)
5.2. Zmienne oraz bloki uniform
5.3. Zmienne oraz bloki buffer
5.4. Sformatowany magazyn danych (obiekt tekstury)
5.5. Tekstury w shaderach
5.6. Obrazy w shaderach
5.7. liczniki atomowe
5.8. Dodatkowe metody synchronizacji w dostępie do danych

6. Programowanie potoku renderującego
6.1. Przykładowy program zawierający wszystkie podstawowe shadery
6.2. Ogólny obraz komuniakcji międzyetpaowej
6.3. Przekazywanie danych do potoku
6.4. Przebieg i własności teselacji
6.5. Programowanie shadera wierzchołków
6.6. Programowanie shadera kontorli teselacji
6.7. Programowanie shadera ewoluacji teselacji
6.8. Programowanie shadera geometrii
6.9. Programowanie shadera fragmentów

7. Mechanizmy uzupełniające
7.1. Renderowanie do tekstur
7.2. Mechanizm Shader Subroutine

8. Shader obliczeniowy
8.1. Wprowadzenie
8.2. Wywołania shadera obliczeniowego i grupy wykonawcze
8.3. Charakterystyka przetwarzania
Dodatki
Słownik pojęć

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL
Tytuł książki: "Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL"
Autor: Karol Sobiesiak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł 36.43zł
Klienci, którzy kupili „Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL”, kupili także:
<b>Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14, Scott Meyers, Wydawnictwo APN Promise
<b>Niesamowita moc kolorów</b>, <font color="navy">Jean-Gabriel Causse</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sonia Draga</font>
Niesamowita moc kolorów, Jean-Gabriel Causse, Wydawnictwo Sonia Draga
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski, Tomasz Dziubak, Andrzej Sylwestrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D, Jacek Matulewski, Tomasz Dziubak, Andrzej Sylwestrzak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Narzędzia skrawające</b>, <font color="navy">Piotr Cichosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Narzędzia skrawające, Piotr Cichosz, Wydawnictwo WNT
<b>Spawanie w osłonie gazów metodą TIG</b>, <font color="navy">Jerzy Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Spawanie w osłonie gazów metodą TIG, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

59.90zł
43.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION

piątek, 24 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami