Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Serwisy społecznościowe Projektowanie 49.00zł 36.75zł
Serwisy społecznościowe Projektowanie

Autor: Joshua Porter

ISBN: 978-83-246-1965-8

Ilość stron: 200

Data wydania: 07/2009

Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają się w pomysłach mających jeden cel - zdobycie jak największej liczby użytkowników, aktywnie uczestniczących w życiu serwisu WWW.

Co ciekawe, ciągle udaje im się zaskoczyć internautów nowymi rozwiązaniami. Może i Ty masz szansę zbudować stronę, która zdobędzie popularność i stanie się miejscem spotkań oraz dyskusji dla wielu osób?

Prawda, że to kuszące? Jednak najpierw musisz odpowiedzieć sobie na wiele pytań odnośnie funkcjonowania tego typu serwisów. W tej książce znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat cyklu życia aplikacji oraz zasad projektowania serwisów społecznościowych. Nauczysz się także identyfikować obiekty społeczne.

Ponadto dowiesz się, jak stworzyć przyjazny system rejestracji, który nie będzie odstraszał użytkowników, oraz odkryjesz narzędzia pozwalające na analizę statystyk Twojego serwisu. Ta książka udziela odpowiedzi na jedno z najistotniejszych pytań: "Jak utrzymać zadowolenie i zaangażowanie użytkowników przez dłuższy czas?". Ty także poznaj odpowiedź!

• Etapy cyklu życia aplikacji
• Cechy charakterystyczne sieci społecznej
• Rodzaje komunikacji
• Zasady projektowania serwisów społecznościowych
• Sposoby identyfikacji obiektów społecznych
• Istota komunikacji w serwisie WWW
• Zasady prowadzenia rejestracji użytkowników
• Utrzymywanie i zwiększanie zaangażowania internautów
• Zachęcanie ludzi do współpracy
• Systemy adaptacyjne
• Sposoby tworzenia opcji umożliwiających dzielenie się informacjami
• Analiza wykorzystania serwisu

Rozdziały:
Rozdział 1. Powstanie sieci społecznej (13)
Rozdział 2. Szablon do projektowania serwisów społecznościowych (33)
Rozdział 3. Prawdziwa komunikacja (53)
Rozdział 4. Projektowanie rejestracji (77)
Rozdział 5. Projektowanie dla ciągłego korzystania (107)
Rozdział 6. Projektowanie dla inteligencji zbiorowej (137)
Rozdział 7. Projektowanie dla udostępniania (155)
Rozdział 8. Analiza lejka zmian (175)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Serwisy społecznościowe Projektowanie
Tytuł książki: "Serwisy społecznościowe Projektowanie"
Autor: Joshua Porter
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Serwisy społecznościowe Projektowanie”, kupili także:

Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków, Agata Danowska , Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress

Eclipse podręcznik programisty, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion
<b>Wybrane zagadnienia z wytrzymałości materiałów</b>, <font color="navy">Witold Biały</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wybrane zagadnienia z wytrzymałości materiałów, Witold Biały, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chromatografia gazowa, Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter, Wydawnictwo Naukowe PWN

Broń sportowa oddziałów specjalnych, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo Bellona
<b>Prawo dla biznesu. E-commerce</b>, <font color="navy">Piotr Kantorowski, Paweł Głąb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo dla biznesu. E-commerce, Piotr Kantorowski, Paweł Głąb, Wydawnictwo Onepress

Język C++ ćwiczenia i rozwiązania, David Vandevoorde, Wydawnictwo WNT

Praktyka przetwarzania obrazów z zadaniami w programie Matlab, Zygmunt Wróbel, Robert Koprowski, Wydawnictwo EXIT

Mężczyźni wolą uwodzicielki Jak ich zdobywać?, David Copeland, Ron Louis, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami