Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Odwodnienie dróg Wydanie 4

Odwodnienie dróg Wydanie 4

69.00zł
58.65zł
Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji 67.00zł 50.25zł
Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji

Autor: Gottfried Vossen, Stephan Hagema

ISBN: 978-83-246-1605-3

Ilość stron: 424

Data wydania: 05/2010

Web 2.0 - określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Ten termin został spopularyzowany dzięki firmie O"Reilly Media, która w 2004 roku zorganizowała szereg konferencji poświęconych temu nowemu trendowi internetowemu" - tak o Web 2.0 piszą użytkownicy serwisu Wikipedia, który niewątpliwie sam także wpisuje się w ten nurt. Dodatkowo serwisy tego typu charakteryzują się niezwykłą interaktywnością, osiągniętą dzięki wykorzystaniu technologii AJAX.

W książce "Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji" przedstawiona została historia sieci WWW oraz zasady funkcjonowania serwisów społecznościowych i handlu elektronicznego. Dzięki niej dowiesz się więcej o technologiach takich, jak AJAX, RSS, Atom. Stanie się również dla Ciebie jasne, jaką rolę w tym wszystkim odgrywa XML.

Podczas lektury tej książki zdobędziesz wiedzę na temat najpopularniejszych platform, służących do rozwoju aplikacji internetowych, takich jak Ruby on Rails, OpenLaszlo czy AjaxTK. Ponadto zyskasz wytyczne odnośnie tego, jak skutecznie reklamować się w sieci.

  • Historia sieci WWW
  • Technologie wykorzystywane w sieci WWW
  • Wykorzystanie języka XML
  • Zastosowania technologii AJAX
  • Platformy przeznaczone do tworzenia rozwiązań zgodnych z Web 2.0
  • Reklama w sieci
  • Handel elektroniczny

Rozdziały:

1. Krótka historia sieci WWW (15)

  • 1.1. Nowy gatunek aplikacji - narodziny sieci WWW (16)
    • 1.1.1. Pojawienie się przeglądarek (17)
    • 1.1.2. Wypłaszczanie świata (22)
    • 1.1.3. Od odnośników do wyszukiwania (25)
    • 1.1.4. Komercjalizacja internetu (38)
    • 1.1.5. Sieci P2P i bezpłatna wymiana plików (52)
  • 1.2. Osiągnięcia technologiczne w pigułce (56)
    • 1.2.1. Sieci IP (58)
    • 1.2.2. HTML i XML (61)
    • 1.2.3. Usługi sieciowe i źródła RSS (66)
  • 1.3. Zaangażowanie i wkład użytkowników - uspołecznianie sieci WWW (68)
    • 1.3.1. Blogi i wiki (69)
    • 1.3.2. Sieci społecznościowe (78)
  • 1.4. Łączenie strumieni - narodziny "Web 2.0" (86)

2. Przegląd strumienia technologicznego (91)

  • 2.1. Osiągnięcia w obszarze technologii sieciowych (91)
    • 2.1.1. HTML (93)
    • 2.1.2. XML (99)
    • 2.1.3. CSS (104)
    • 2.1.4. Technologie skryptowe (110)
  • 2.2. Sieciowe zastosowania języka XML (127)
    • 2.2.1. Usługi sieciowe (127)
    • 2.2.2. Formaty źródeł internetowych (141)
  • 2.3. P2P (152)
    • 2.3.1. Sieci P2P do wymiany plików (152)
    • 2.3.2. Inne zastosowania modelu P2P (156)
  • 2.4. Podsumowanie (160)

3. Techniki i technologie podstawowe (163)

  • 3.1. Bogate aplikacje internetowe (164)
    • 3.1.1. Przykładowe aplikacje RIA - programy do obsługi poczty elektronicznej (166)
    • 3.1.2. XMLHttpRequest - niezbędny składnik Ajaksa (175)
    • 3.1.3. Następne aplikacje RIA - programy biurowe i mapy (185)
  • 3.2. Interfejsy API, wywołania WPC i aplikacje hybrydowe (192)
    • 3.2.1. Sytuacja w czasach Web 1.0 (193)
    • 3.2.2. Rozpowszechnianie treści przy użyciu źródeł internetowych (199)
    • 3.2.3. Aplikacje hybrydowe oparte na wywołaniach WPC (204)
  • 3.3. Oznaczenia (216)
    • 3.3.1. Serwis Flickr i oznaczenia (218)
    • 3.3.2. Zakładki grupowe (230)
    • 3.3.3. Folksonomie (236)
  • 3.4. Podsumowanie (238)

4. Przykładowe platformy do rozwoju aplikacji sieciowych (241)

  • 4.1. Metodologie rozwoju (243)
  • 4.2. Platformy ajaksowe działające po stronie klienta (248)
    • 4.2.1. Platforma Kabuki Ajax Toolkit (248)
    • 4.2.2. Tworzenie Zimletów przy użyciu platformy AjaxTK (253)
  • 4.3. Platformy działające po stronie serwera (260)
    • 4.3.1. Ruby on Rails (261)
    • 4.3.2. Tworzenie aplikacji sieciowej przy użyciu platformy Rails (263)
  • 4.4. Platformy dla innych technologii rozwoju aplikacji RIA (271)
    • 4.4.1. Rozwój aplikacji RIA przy użyciu platformy OpenLaszlo (272)
    • 4.4.2. Flash a Ajax (277)
  • 4.5. Podsumowanie (280)

5. Oddziaływanie sieci WWW nowej generacji (283)

  • 5.1. Modele biznesowe w internecie i sieci WWW (284)
    • 5.1.1. Brokerzy i handlowcy pobierający prowizję (285)
    • 5.1.2. Reklama (287)
    • 5.1.3. Pośrednicy informacyjni (291)
    • 5.1.4. Model społecznościowy i model subskrypcji (292)
    • 5.1.5. Podsumowanie (293)
  • 5.2. Własność danych (294)
  • 5.3. Oprogramowanie jako usługa (SaaS) (298)
    • 5.3.1. Spojrzenie w przeszłość - model ASP (299)
    • 5.3.2. Usługi z perspektywy dostawcy (301)
    • 5.3.3. Dostosowywanie usługi i spojrzenie na nie z perspektywy klienta (307)
  • 5.4. Socjalizacja i współtworzenie treści (311)
    • 5.4.1. Wyszukiwanie społeczne (311)
    • 5.4.2. Społeczne aspekty oprogramowania (316)
    • 5.4.3. Zmiany w internetowych sieciach społecznościowych (319)
    • 5.4.4. Wykorzystanie w reklamach treści generowanych przez użytkowników (321)
    • 5.4.5. Second Life (322)
  • 5.5. Podsumowanie (325)

6. Sieć semantyczna i Web 2.0 (327)

  • 6.1. Podstawy (329)
    • 6.1.1. Ponownie o wyszukiwaniu (330)
    • 6.1.2. Integracja danych i informacji (334)
    • 6.1.3. Podstawy sieci semantycznej (336)
    • 6.1.4. Struktura sieci semantycznej (339)
  • 6.2. Języki sieci semantycznej (342)
    • 6.2.1. Język RDF (343)
    • 6.2.2. Język RDF Schema (RDFS) (345)
    • 6.2.3. Język OWL (352)
  • 6.3. Ontologie (357)
    • 6.3.1. Wprowadzenie (358)
    • 6.3.2. Projektowanie ontologii (360)
    • 6.3.3. OntoMedia - oparty na ontologii system zarządzania zbiorami multimediów (370)
  • 6.4. Od oznaczania do ontologii i z powrotem (373)
    • 6.4.1. Mikroformaty (376)
    • 6.4.2. Grupowe oznaczanie i folksonomie (379)
  • 6.5. Podsumowanie (387)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji
Tytuł książki: "Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji"
Autor: Gottfried Vossen, Stephan Hagema
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji”, kupili także:

Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane, Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie numeryczne mikrostruktury ceramiki Zagadnienia wybrane, Niezgoda Tadeusz, Małachowski Jerzy, Szymczyk Wiesław, Wydawnictwo WNT

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań, Edward Nowak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strukturalne podstawy biologii komórki Wydanie II</b>, <font color="navy">Wincenty Kilarski , Elżbieta Pyza , Grzegorz Tylko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strukturalne podstawy biologii komórki Wydanie II, Wincenty Kilarski , Elżbieta Pyza , Grzegorz Tylko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bystre zwierzę. Czy jesteśmy dość mądrzy, aby zrozumieć mądrość zwierząt?, Frans de Waal, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Mroczne odmęty phishingu. Nie daj się złowić!, Christopher Hadnagy, Michele Fincher, Robin Dreeke (Foreword), Wydawnictwo Helion

Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Hybrydowe metody obróbki materiałów konstrukcyjnych</b>, <font color="navy">Wit Grzesik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hybrydowe metody obróbki materiałów konstrukcyjnych, Wit Grzesik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka bycia towarzyskim, czyli jak się odnaleźć w każdej sytuacji, Jeanne Martinet, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami