Autor: Grzegorz Krzemień
ISBN: 978-83-246-2449-2
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2009
Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków.
Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.
Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami - czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.
- Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
- Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
- Kluczowe zagadnienia prawne
- Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
- Planowanie działań na przyszłość
Rozdziały: Przygotowania do realizacji projektu (21) Sprawy techniczne (prostym językiem) (47) Organizacja przetargu (67) Kwestie prawne (87) Przystąpienie do realizacji (93) Faza realizacji (103) Testy serwisu (121) Zakończenie projektu (127) Co dalej z serwisem (139) Case studies (147) Warto przeczytać i zobaczyć (161) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł
Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny Poradnik menedżera
|