Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji

Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji

119.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II 69.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II

Tytuł: Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Autor: Marcin Chłodnicki
ISBN: 978-83-01-21318-3
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika.

Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców.

Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II"
Autor: Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II”, kupili także:

Pełna kontrola Techniki jazdy dla motocyklistów, Darwin Holmstrom, Wydawnictwo Buk Rower

Wprowadzenie do biomatematyki, J.D. Murray, Wydawnictwo Naukowe PWN

Od słoni bojowych do latających czołgów, Leonard Furs-Żyrkiewicz, Wydawnictwo Napoleon V

Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych, Jerzy Kazimierz Szlendak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Promieniowanie UV a środowisko, Lidia Latanowicz, Jolanta N. Latosińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przewodnik do ćwiczeń z geologii Wydanie 2, Piotr Czubla, Włodzimierz Mizerski, Ewa Świerczewska-Gładysz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków, Mieczysław Kazimierz Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży, Robert Grzybek, Wydawnictwo Onepress

SexCode Kodeks uwodzenia, Mario Luna, Wydawnictwo Hachette

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami