Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

35.00zł
28.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II 69.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II

Tytuł: Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Autor: Marcin Chłodnicki
ISBN: 978-83-01-21318-3
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika.

Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców.

Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II"
Autor: Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II”, kupili także:

Head First Design Patterns edycja polska (Rusz głową), Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo Helion

Java ME Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony, Ovidiu Iliescu, Wydawnictwo Helion

Windows 8 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Biegacz niezłomny Odkryj potęgę siły oraz mobilności i biegaj bez kontuzji przez całe życie, Brian MacKenzie, Wydawnictwo GALAKTYKA

Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs zaawansowany, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Wykłady z analizy matematycznej Wydanie II</b>, <font color="navy">Ryszard Rudnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wykłady z analizy matematycznej Wydanie II, Ryszard Rudnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Propozycja nie do odrzucenia Tajemnice i rady byłego szefa mafii, Michael Franzese, Wydawnictwo Onepress

Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki, Bob Knight, Bob Hammel, Wydawnictwo Onepress

Rejestr Windows 2003 leksykon kieszonkowy, Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami