Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Czujniki w pojazdach samochodowych

Czujniki w pojazdach samochodowych

60.00zł
51.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II 69.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II

Tytuł: Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Autor: Marcin Chłodnicki
ISBN: 978-83-01-21318-3
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika.

Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców.

Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II"
Autor: Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II”, kupili także:

Fizyczno-chemiczne badanie wody i ścieków, Jan Dojlido, Witold Hermanowicz, Wydawnictwo Arkady

Badania jako podstawa projektowania User Experience, Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak czytać architekturę Najważniejsze informacje o stylach i detalach, Carol Davidson Cragoe, Wydawnictwo Arkady

Pierwsze kroki z komputerem, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

CEL. Odkryj, określ, osiągnij!, Paulina Mechło, Aneta Rostkowska-Gerlach, Wydawnictwo Sensus

Zarządzanie międzynarodowe, Richard Mead, Tim G. Andrews, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1</b>, <font color="navy">Stuart Russell, Peter Norvig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1, Stuart Russell, Peter Norvig, Wydawnictwo Helion
<b>Serce fotografii. Jak robić zdjęcia pełne wyrazu</b>, <font color="navy">David duChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Serce fotografii. Jak robić zdjęcia pełne wyrazu, David duChemin, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami