Tytuł: | SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek | Tytuł oryginalny | The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization, 3rd Edition | Autor: | Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola | ISBN: | 978-83-283-2285-1 | Ilość stron: | 864 | Data wydania: | 06/2016 (wydanie 3) | Oprawa: | Miękka | Format: | 168x237 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 99.00zł |
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego - od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne.
Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
• teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
• wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
• projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
• algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
• własne badania i analizy dla potrzeb SEO
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu.
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek --- Pozycja niedostępna.---
|