Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Podróż do granic wszechświata

Podróż do granic wszechświata

45.00zł
36.00zł
Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce 40.00zł
Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce

Tytuł: Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce
Autor: Anna Maria Jeszka
ISBN: 978-83-7641-823-0
Ilość stron: 154
Data wydania: 03/2013 (wydanie 2)
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 40.00zł


Jest to drugie wydanie podręcznika – pełniejsza wersja książki. Autorka opisuje współczesne trendy i różne aspekty rozwoju sektora usług logistycznych i należących do niego przedsiębiorstw. Celem jest zaprezentowanie wiedzy i wzbudzenie zainteresowania czytelników omawianą problematyką w kontekście zróżnicowanych podejść teoretycznych i w odniesieniu do spopularyzowanej w literaturze logistycznej koncepcji łańcucha dostaw.

W książce podjęto próbę uporządkowania wiedzy na temat przedsiębiorstw zajmujących się usługową działalnością logistyczną, mechanizmów ich funkcjonowania, strategii i modeli biznesu. Przedstawiono analizę kierunków rozwoju sektora oraz zachodzących w nim zjawisk od strony teoretycznej i praktycznej. Książka jest adresowana do studentów logistyki na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych, powinna także zainteresować pracowników branży logistycznej. Autorka jest pracownikiem Katedry Logistyki i Transportu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Zainteresowanie problematyką sektora usług logistycznych nie ma długiej tradycji, temat jest nowy, aktualny i interesujący. Sektor usług logistycznych z punktu widzenia klienta i usługodawcy, sposób działania przedsiębiorstw logistycznych – te zagadnienia powinny być znane każdemu studentowi logistyki. Dużą wartość przedstawia część teoretyczna pracy. Jest to okazja dla czytelnika, aby skonfrontować ze swoją wiedzą prezentowany w podręczniku przegląd teorii i koncepcji, a być może po raz pierwszy się z nim zapoznać.

Spis treści:
 
Część teoretyczna
 
ROZDZIAŁ 1. Wybrane zagadnienia teoretyczne
1.1. Branża jako przedmiot badań w naukach ekonomicznych
1.2. Teorie odnoszące się do struktury i organizacji branży
1.3. Podstawy teoretyczne ewolucji i rozwoju branży
1.4. Teorie odnoszące się do relacji wewnątrzbranżowych
1.5. Znaczenie koncepcji łańcucha dostaw dla rozwoju przedsiębiorstw sektora usług logistycznych
 
Część praktyczna
 
ROZDZIAŁ 2. Stan obecny i kierunki rozwoju sektora usług logistycznych
2.1. Usługi logistyczne
2.2. Modele biznesowe usługodawców logistycznych i model sektora
2.3. Generacja forth party logistics jako kolejny etap rozwoju sektora usług logistycznych
 
ROZDZIAŁ 3. Warunki rozwoju sektora usług logistycznych
3.1. Współczesne trendy w handlu, produkcji i dystrybucji
3.2. Praktyka outsourcingu jako determinanta rozwoju sektora
3.3. Tendencje w zakresie magazynowania i obsługi dostaw
3.4. Baza techniczna jako warunek rozwoju sektora
 
ROZDZIAŁ 4. Relacje i strategie
4.1. Operator logistyczny w łańcuchu dostaw
4.2. Rola usługodawcy logistycznego w integracji łańcucha dostaw
4.3. Formy rynków i ich regulacja
4.4. Strategie usługodawców logistycznych
4.5. Współpraca z poddostawcami
4.6. Relacje wewnątrzbranżowe
 
ROZDZIAŁ 5. Zarządzanie operacjami w sektorze usług logistycznych
5.1. Organizacja przewozów drobnicowych (architektura hub and spoke)
5.2. Przykład struktury operacyjnej z jednym magazynem sortowniczym
5.3. Systemy przeładunku, konsolidacji i dekonsolidacji
5.4. Jednostki logistyczne i opakowania stosowane w obsłudze logistycznej

Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce”, kupili także:

10 fundamentalnych zasad gry na rynku Forex Strategie osiągania zysku, Jared Martinez, Wydawnictwo Onepress

SQL Rusz głową (Head first), Lynn Beighley, Wydawnictwo Helion

Super stawy Sprawność sportowa w każdym wieku, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Obrazowanie za pomocą tomografii optycznej OCT z detekcją fourierowską, Maciej Wojtkowski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

HTML5 Zaawansowane programowanie, Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim, Wydawnictwo Helion

Pokładowe systemy diagnostyczne pojazdów samochodowych, Jerzy Merkisz, Stanisław Mazurek, Wydawnictwo WKiŁ

Fizyka Zbiór zadań dla gimnazjum, Leszek Bober, Wydawnictwo Żak

Siła marzeń, czyli jak zdobyłam Koronę Ziemi, Miłka Raulin, Wydawnictwo Bezdroża

Wszystko zaczyna się w głowie. Planuj, działaj, nie marudź!, Karolina Cwalina, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami