Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju

45.00zł
36.45zł
Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej 37.00zł
Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Autor: Geoff King

ISBN: 978-83-246-1628-2

Ilość stron: 240

Data wydania: 07/2008

Poufne materiały odtajnione!

  • Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
  • Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceń
  • Sekret nr 3. Tajna broń handlowca doskonałego

Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.

Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?

Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.

Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy… właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.

  • Efektywne spotkania i oferty handlowe
  • Zdobywanie nowych klientów za pomocą sprawdzonych technik
  • Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy
  • Rozmowy telefoniczne, które przynoszą zamierzony skutek
  • Bieg z uśmiechem przez pole minowe negocjacji

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe i propozycje handlowe (13)

1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)

2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta (37)

3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)

4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)

5. Jak pisać propozycje handlowe (63)

6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)

CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)

7. Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych (91)

8. Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów (101)

9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)

10. Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych (133)

CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)

11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę (141)

12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)

13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)

14. Jak pokonać konkurencję (175)

15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)

16. Zarządzanie kontaktami (189)

17. Zarządzanie rozbudowanymi kontami (197)

18. Negocjacje (203)

19. Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów (213)

20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)

Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej”, kupili także:

Mikrokontrolery AVR w praktyce Wydanie II, Jarosław Doliński, Wydawnictwo BTC
<b>Obsługa i naprawa motocykli</b>, <font color="navy">Rafał Dmowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Obsługa i naprawa motocykli, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 + Tom 2 Wydanie XI</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 + Tom 2 Wydanie XI, William Stallings, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matematyka Próbne arkusze maturalne Poziom podstawowy, wida Elżbieta, Kurczab Elżbieta, Kurczab Marcin, Wydawnictwo Pazdro

Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Teoria i praktyka, Tadeusz Sikora, Danuta Kołożyn-Krajewska, Wydawnictwo C.H. BECK

Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej Wydanie 2, Bogdan Pokropiński, Wydawnictwo WKiŁ

Windows Vista PL księga eksperta, Paul McFedries, Wydawnictwo Helion

Architektura korporacyjna jako strategia, Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson, Wydawnictwo EMKA

Probabilistyka Statystyka matematyczna Procesy stochastyczne Rachunek prawdopodobieństwa, Agnieszka Plucińska , Edmund Pluciński, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami