Autor: Geoff King
ISBN: 978-83-246-1628-2
Ilość stron: 240
Data wydania: 07/2008
Poufne materiały odtajnione!
- Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
- Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceń
- Sekret nr 3. Tajna broń handlowca doskonałego
Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.
Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?
Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.
Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy… właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.
- Efektywne spotkania i oferty handlowe
- Zdobywanie nowych klientów za pomocą sprawdzonych technik
- Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy
- Rozmowy telefoniczne, które przynoszą zamierzony skutek
- Bieg z uśmiechem przez pole minowe negocjacji
Rozdziały:
CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe i propozycje handlowe (13)
1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)
2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta (37)
3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)
4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)
5. Jak pisać propozycje handlowe (63)
6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)
CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)
7. Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych (91)
8. Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów (101)
9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)
10. Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych (133)
CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)
11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę (141)
12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)
13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)
14. Jak pokonać konkurencję (175)
15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)
16. Zarządzanie kontaktami (189)
17. Zarządzanie rozbudowanymi kontami (197)
18. Negocjacje (203)
19. Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów (213)
20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)
Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej --- Pozycja niedostępna.---
|