Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Sprzęgła skrzynki biegów wały i półosie napędowe Wydanie II

Sprzęgła skrzynki biegów wały i półosie napędowe Wydanie II

79.00zł
67.15zł
Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej 37.00zł
Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Autor: Geoff King

ISBN: 978-83-246-1628-2

Ilość stron: 240

Data wydania: 07/2008

Poufne materiały odtajnione!

  • Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
  • Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceń
  • Sekret nr 3. Tajna broń handlowca doskonałego

Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.

Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?

Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.

Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy… właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.

  • Efektywne spotkania i oferty handlowe
  • Zdobywanie nowych klientów za pomocą sprawdzonych technik
  • Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy
  • Rozmowy telefoniczne, które przynoszą zamierzony skutek
  • Bieg z uśmiechem przez pole minowe negocjacji

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe i propozycje handlowe (13)

1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)

2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta (37)

3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)

4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)

5. Jak pisać propozycje handlowe (63)

6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)

CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)

7. Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych (91)

8. Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów (101)

9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)

10. Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych (133)

CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)

11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę (141)

12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)

13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)

14. Jak pokonać konkurencję (175)

15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)

16. Zarządzanie kontaktami (189)

17. Zarządzanie rozbudowanymi kontami (197)

18. Negocjacje (203)

19. Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów (213)

20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)

Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej”, kupili także:

Regaty, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press
<b>BIM w cyklu życia mostów</b>, <font color="navy">Marek Salamak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
BIM w cyklu życia mostów, Marek Salamak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Klaus Iglberger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe, Klaus Iglberger, Wydawnictwo Helion
<b>Employer branding. Praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding. Praktyczny podręcznik, Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski, Wydawnictwo Onepress

Technik logistyk Transport i spedycja Część 1 Transport, Radosław Kacperczyk, Wydawnictwo Difin

Ekonomia międzynarodowa Zbiór zadań i pytań do samodzielnego studiowania, Paweł Kulpaka, Wydawnictwo Difin

Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych, Adam Stecyk, Wydawnictwo Difin

Visual Basic dla Aplikacji Podstawy programowania w VBA poradnik dla nieinformatyków Wydanie II, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP

Pomiary gwintów w budowie maszyn, Malinowski Jan, Jakubiec Władysław, Płowucha Wojciech, Wydawnictwo WNT

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami