Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak wirusy i bakterie rządzą naszym życiem Nowe i zdumiewające ustalenia o naszych mikroskopijnych

Jak wirusy i bakterie rządzą naszym życiem Nowe i zdumiewające ustalenia o naszych mikroskopijnych

39.99zł
33.99zł
Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji 19.90zł
Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji

Autor: Karsten Bredemeier

ISBN: 978-83-246-1466-0

Ilość stron: 96

Data wydania: 07/2008

Jeśli ideałem retora jest dla Ciebie Fidel Castro - wchodząc tu, żegnaj się z nadzieją. Wielogodzinna demagogia pozbawiona istotnych treści działa tylko w ustroju komunistycznym. Szanse, że Twoim audytorium będzie wielomilionowy tłum zmuszony do zachwycania się patetyczną perorą, są znikome.

Słuchacze, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, są dużo bardziej wymagający. Będą analizować, kontemplować, zechcą przyłapać Cię na błędach i nigdy nie wybaczą zanudzania. Pogotowie tu nie pomoże. Istnieje jednak ratunek.

Potrzebny Ci skondensowany kodeks retoryki!

Twoje wypowiedzi będą intensywne, pełne i mięsiste treściowo. Nauczysz się wpływać na ludzi za pomocą siły argumentów. Zaprzęgniesz do współpracy najnowsze zdobycze psychologii, w tym psychologii społecznej.

Odkryjesz, jak za pomocą ustnej wypowiedzi kreować rzeczywistość. Rozpracujesz hipnotyzującą moc gestów i mimiki. Dowiesz się, na czym polega emocjonalne sterowanie podświadomością.

Kodeks retoryki - Twoja osobista "czerwona książeczka"

  • Profesjonalne podejście do nagłych zaćmień pamięci i utraty wątku
  • Skuteczne reagowanie na repliki i pytania rozbrajające
  • Przekazywanie informacji zapadającej w pamięć
  • Uwalnianie wiarygodności i autentyczności
  • Werbalne obezwładnianie słuchaczy

Rozdziały:

I. Uwagi wstępne (9)

  • Nowe odkrycia psychologii i psychologii społecznej (11)
  • Najnowsze osiągnięcia nauk kognitywnych (12)
  • Upośledzenie informacyjne (14)

II. Pierwszorzędne przygotowanie (17)

  • Jasno zdefiniowany cel (20)
    • Z perspektywy medycyny (21)
    • Z perspektywy psychologii (21)
    • Z perspektywy słów tworzących rzeczywistość (22)
  • Profesjonalny przekaz zasadniczy (22)
    • Trzy wskazówki dotyczące zasadniczego przekazu (23)
  • Apel skierowany do odbiorcy (25)

III. Retoryka - 10 podstawowych zasad (29)

  • Założenie (29)
  • Zasada nr 1: Baza - powrót do kontekstu (29)
  • Zasada nr 2: Słowa tworzące rzeczywistość (30)
    • Unikaj bezosobowych przekazów (31)
    • Unikaj relatywizujących "poduszeczek" (31)
    • Unikaj trybu przypuszczającego i wypowiedzi typu "moglibyśmy", "chcielibyśmy", "powinniśmy" (32)
    • Unikaj anonimowych przekazów (32)
    • Unikaj "gdybania" (32)
    • Koniec z pozornymi "pytaniami retorycznymi" (33)
    • Chwileczkę... (34)
    • Zapomnij o swoich ulubionych "wypełniaczach" (35)
    • Używaj wyrażeń odnoszących się do teraźniejszości, twórz w ten sposób fakty (36)
  • Zasada nr 3: Pozytywne sformułowania (36)
  • Zasada nr 4: Strona czynna (38)
  • Zasada nr 5: Oceny kreujące wizerunek (39)
  • Zasada nr 6: Konsekwentne uporządkowanie (40)
  • Zasada nr 7: Umysłowe kotwice (41)
  • Zasada nr 8: Kropka = pauza (43)
  • Zasada nr 9: Fakty, daty i relacje między nimi (44)
  • Zasada nr 10: Odpowiedni rytm (45)

IV. Skuteczne stosowanie reguł retoryki - wzmocnienia (51)

  • Skuteczność sytuacyjna (52)
    • Programowanie (52)
    • Deprogramowanie (53)
    • Reprogramowanie (53)
  • Swobodna postawa (53)
    • Na stojąco (54)
    • Na siedząco (55)
  • Rytualizacja gestów i sygnałów (56)
    • Czas trwania gestu (56)
  • Kontakt wzrokowy to Twoja wiarygodność (57)
  • Być i pozostać autentycznym (58)
  • Stworzenie i umocnienie "brzmienia", które można następnie przywoływać (59)
  • Profesjonalne podejście do nagłych zaćmień i utraty wątku (60)
    • Pierwsza możliwość: Nigdy nie mów nigdy... (60)
    • Druga możliwość: Powiedz to inaczej (61)
    • Trzecia możliwość: Powtórz się (61)
    • Czwarta prowokująca możliwość: Jakieś pytanie? (62)
  • Skuteczne reagowanie na repliki - reguła trzech T (62)
    • Każda odpowiedź to legitymizacja pytania! (65)
  • Informacja zwrotna według Bredemeiera sposobem na powstrzymanie eskalacji konfliktu (72)
  • Przymus mówienia - emocjonalne sterowanie podświadomością (76)

Dodatek (83)

  • Specyficzne zastosowania reguł retoryki (83)
  • Ćwiczenia (84)
  • Literatura (85)
    • Literatura dostępna w języku polskim (85)
    • Literatura obcojęzycza (86)
Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji”, kupili także:

Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do teorii automatów języków i obliczeń, John E. Hopcroft, Rajeev Motwani, Jeffrey D. Ullman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Królewski Jarosław, Sala Paweł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II, Królewski Jarosław, Sala Paweł, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy, Artur Żurek, Wydawnictwo Onepress
<b>Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów, Al Sweigart, Wydawnictwo Helion

Google Cloud Certified Professional Cloud Architect. Wprowadzenie do platformy i materiały egzaminacyjne. Wydanie II, Soumen Chatterjee, Wydawnictwo Helion

Asynchroniczne metody radiolokalizacyjne Ubiquitous positioning, Stefański Jacek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami, Małgorzata Majsnerowska, Wydawnictwo BTC

Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie, Mary Buffett, David Clark, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami