Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych 69.00zł 51.75zł
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Tytuł: Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Autor: John Lovett
ISBN: 978-83-246-4351-6
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!

Rozdziały:

Część I Dylematy dotyczące danych z mediów społecznościowych (23)
Rozdział 1. Profesjonalne podejście do mediów społecznościowych (25)

  • Miary w mediach społecznościowych - bez tajemnic (27)
  • Poza etap prób i błędów (34)
  • Poza miary oparte na zliczaniu (46)
  • Podsumowanie (51)

Rozdział 2. Na fali danych z mediów społecznościowych - przekształcanie danych w informacje (53)

  • Jak poradzić sobie z lawiną danych? (54)
  • Szeroka perspektywa (72)
  • Przedstawianie informacji jako wiedzy (79)
  • Tworzenie wirtualnego operacyjnego centrum sieciowego (93)
  • Podsumowanie (100)

Rozdział 3. Aktywowanie biznesu w mediach społecznościowych (101)

  • Brać udział i skupiać się na ludziach (102)
  • Organizowanie biznesu pod kątem mediów społecznościowych (127)
  • Uspołecznianie firmy (139)
  • Szybkie wprowadzenie do miar w mediach społecznościowych (141)
  • Podsumowanie (151)

Część II Zarządzanie mediami społecznościowymi na podstawie analiz (153)
Rozdział 4. Wprowadzanie analityki społecznej (155)

  • Wprowadzenie do analityki społecznej (156)
  • Dostosowywanie celów w mediach społecznościowych do celów korporacji (171)
  • Identyfikowanie wspólnych celów biznesowych w obszarze mediów społecznościowych (176)
  • Tworzenie kluczowych wskaźników efektywności (187)
  • Podsumowanie (191)

Rozdział 5. Stosowanie systemu analityki społecznej (193)

  • Przejście od strategii do wykonania (194)
  • Wzory na wskaźniki KPI (204)
  • Przedstawianie wyników (222)
  • Podsumowanie (228)

Rozdział 6. Wdrażanie procesu ciągłej optymalizacji (231)

  • Optymalizowanie strategii pomiarów w mediach społecznościowych (232)
  • Nieoficjalne reguły optymalizacji mediów społecznościowych (237)
  • Zmiana kanałów w celu optymalizacji działań w mediach społecznościowych (252)
  • Usprawnianie przez optymalny projekt (258)
  • Podsumowanie (261)

Część III Wielkie zyski w mediach społecznościowych (263)
Rozdział 7. Śledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych (265)

  • Pokazywanie efektów w złotówkach i zdrowy rozsądek (266)
  • Wyrzuć lejek sprzedaży (287)
  • Dostrzeganie zwrotu z inwestycji w danych (298)
  • Podsumowanie (303)

Rozdział 8. W świecie korporacji (305)

  • Spektrum technologii społecznościowych (306)
  • Wybór dostawcy usług z zakresu analityki społecznej (319)
  • Ocena własnej gotowości do wdrożenia pomiarów w mediach społecznościowych (334)
  • Za wszelką cenę chronić prywatność (338)
  • Podsumowanie (351)

Rozdział 9. Planowanie pod kątem społecznościowej przyszłości (353)

  • Budowanie kultury opartej na pomiarach (354)
  • Ważne trendy przyszłości (367)
  • Pomiar najważniejszej miary - oddziaływania (385)
  • Podsumowanie (389)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Tytuł książki: "Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych"
Autor: John Lovett
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych”, kupili także:

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu, Laura Ries, Al Ries, Wydawnictwo Onepress

Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Superkompetencja Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możliwości, Laura Stack, Wydawnictwo Onepress

Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki, Judith Williamson, Wstęp: Dr. J.B. Hill, Wydawnictwo Onepress

Mroczne odmęty phishingu. Nie daj się złowić!, Christopher Hadnagy, Michele Fincher, Robin Dreeke (Foreword), Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami