Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych

Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych

38.85zł
31.47zł
Second Life Przewodnik gracza 37.00zł 27.75zł
Second Life Przewodnik gracza

Autor: Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Cory Ondrejka,Benjamin Batstone-Cunninghan

ISBN: 978-83-246-1273-4

Ilość stron: 360

Data wydania: 03/2009

Zawiera CD

Masz jedno życie. Do 2003 roku nie dało się zaprzeczyć temu twierdzeniu. Jednak w tym właśnie roku przekonanie to zostało dyskretnie podważone. Walnie przyczyniła się do tego produkcja firmy Linden Labs... Second Life! Gracze z całego świata oszaleli na jej punkcie.

Nikt nie spodziewał się, że wirtualny świat może być tak realistyczny. W Second Life rynkiem rządzą rzeczywiste prawa ekonomiczne, a obowiązującą walutę Linden Dollar (L$) możesz wymienić na realne pieniądze! Atmosferę podgrzewa fakt, że w wirtualnym świecie wyrosły rzeczywiste fortuny!

Dzięki książce "Second Life. Przewodnik gracza" dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć swoje nowe życie. Poznasz atrakcje, jakie czekają na Ciebie w tym wirtualnym świecie, oraz miejsca, które warto odwiedzić.

Po lekturze tej książki stworzenie atrakcyjnego awatara (czyli Twojego alter ego w Second Life) nie będzie już żadnym problemem. Ponadto poznasz język skryptów Linden, który pozwoli Ci na tworzenie nowych elementów, dostępnych w wirtualnym świecie.

Dodatkowo autorzy zdradzają, w jaki sposób zarobić swoje pierwsze wirtualne pieniądze. W kolejnych rozdziałach poznasz historię świata Second Life oraz przyszłość, jaka rysuje się przed nim. Ponadto do książki dołączona została płyta CD, zawierająca pomocnicze materiały w języku angielskim.

  • Tworzenie awatara
  • Krótki opis świata Second Life
  • Sterowanie postacią i zarządzanie widokiem
  • Miejsca warte odwiedzenia
  • Społeczności żyjące w Second Life
  • Dostępne rozrywki
  • Wykorzystanie języka skryptowego Linden
  • Zarządzanie inwentarzem
  • Wykorzystywanie biblioteki
  • Sposoby zarabiania pieniędzy
  • Mieszkańcy Second Life
  • Historia wirtualnego świata Second Life
  • Przyszłość Second Life

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Second Life Przewodnik gracza
Tytuł książki: "Second Life Przewodnik gracza"
Autor: Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Second Life Przewodnik gracza”, kupili także:
<b>Technologia nowoczesnych nawierzchni asfaltowych</b>, <font color="navy">Piotr Radziszewski, Michał Sarnowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technologia nowoczesnych nawierzchni asfaltowych, Piotr Radziszewski, Michał Sarnowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie aplikacji dla systemu Windows 8. Zaprojektuj, napisz i opublikuj swoją aplikację, Rafał Madycki, Michał Guzowski, Maciej Jaskólski, Wydawnictwo Helion

Podstawy organizacji robót drogowych, Sławomir Biruk, Kazimierz M. Jaworski, Zbigniew Tokarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mosty Przemiany w projektowaniu i technologiach budowy, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DWE
<b>Poznaj Blazor Buduj jednostronicowe aplikacje przy pomocy WebAssembly i C#</b>, <font color="navy">Learning Blazor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Poznaj Blazor Buduj jednostronicowe aplikacje przy pomocy WebAssembly i C#, Learning Blazor, Wydawnictwo Promise

Interpretacja i analiza przepływów pieniężnych, Ewa Śnieżek Michał Wiatr, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Tablice informatyczne. CSS3. Wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Psychologia sportu Studia przypadków, Brian Hemmings, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język R. Receptury. Analiza danych, statystyka i przetwarzanie grafiki. Wydanie II, JD Long, Paul Teetor, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami