Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Przetworniki danych C/A A/C

Przetworniki danych C/A A/C

94.50zł
70.88zł
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem 37.00zł 27.01zł
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

Tytuł: Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
Tytuł oryginalny Super Scratch Programming Adventure!: Learn to Program By Making Cool Games
Autor: The LEAD Project
ISBN: 978-83-283-3407-6
Ilość stron: 160
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł


Wstęp do programowania dla najmłodszych!

Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
 
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!

Dzięki tej książce:
• poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów
• dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe
• nauczysz się tworzyć algorytmy
• stworzysz niejedną grę

Najlepszy wstęp do świata programowania.

Spis treści:

UWAGI DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI (10)

POZNAJ DRUŻYNĘ (18)

ETAP 1: PRZYBYSZ ZE SŁOŃCA (19)
Poznasz Scratcha! Nauczysz się także, czym są duszki i współrzędne.

ETAP 2: PODRÓŻ W KOSMOS (31)
W tym rozdziale stworzysz pierwszą grę. Dowiesz się też, jak tworzyć nowe kostiumy oraz jak programować ruchy, reakcje i efekty dźwiękowe duszków.

ETAP 3: W UŚMIECHU MONA LISY (51)
Pisząc tę dwuetapową grę, nauczysz się, jak kontrolować postępy projektu w Scratchu. Dowiesz się, jak zliczać wyniki dzięki zmiennym i jak kontrolować grę za pomocą poleceń nadaj.

ETAP 4: URATUJ HONGKONG (61)
Nauczysz się, jak kontrolować duszki za pomocą myszy, programować funkcję odbijania się obiektów, i nie tylko.

ETAP 5: RZUTY KARNE NA IPANEMIE (71)
Zaprogramujesz grę piłkarską z systemem celowania, kilkoma powiązanymi regułami, interaktywnymi efektami dźwiękowymi i żywym, animowanym tłem!

ETAP 6: SZALONA PRZEJAŻDŻKA SCRATCHY'EGO (85)
Nauczysz się, jak stworzyć grę wyścigową z przewijanym ekranem, jak zaprogramować złożone ruchy duszków i sprawić, że tło będzie zmieniało się wraz z czasem gry.

ETAP 7: ZAGINIONE SKARBY GIZY (105)
W tej egipskiej przygodzie stworzysz interaktywny labirynt ze strażnikami, pułapkami i skarbem!

ETAP 8: WYŚCIG CZARODZIEJÓW (119)
Tworząc tę prostą grę polegającą na szybkim naciskaniu klawiszy, nauczysz się, jak odtwarzać w Scratchu muzykę i tworzyć animowane tło.

ETAP 9: OSTATECZNY POJEDYNEK... W MROCZNYM KOSMOSIE (131)
Programując tę ekscytującą bijatykę, będziesz musiał wykorzystać dotychczas zdobytą wiedzę. Stworzysz dwie postacie o unikalnych atakach, własnych licznikach punktów życia, i nie tylko.

ETAP 10: EPILOG (151)

KILKA SŁÓW NA ZAKOŃCZENIE (155)

ŹRÓDŁA INTERNETOWE (156)

SKOROWIDZ (158)

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
Tytuł książki: "Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem"
Autor: The LEAD Project
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł
Klienci, którzy kupili „Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem”, kupili także:
<b>Unix i Linux Przewodnik administratora systemów. Wydanie V</b>, <font color="navy">Evi Nemeth, Garth Snyder, Trent R. Hein , Ben Whaley , Dan Mackin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unix i Linux Przewodnik administratora systemów. Wydanie V, Evi Nemeth, Garth Snyder, Trent R. Hein , Ben Whaley , Dan Mackin, Wydawnictwo HELION
<b>Sapiens Od zwierząt do bogów Krótka historia ludzkości</b>, <font color="navy">Yuval Noah Harari</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie</font>
Sapiens Od zwierząt do bogów Krótka historia ludzkości, Yuval Noah Harari, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie
<b>Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo HELION
<b>Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego</b>, <font color="navy">David Pagano , David Pickett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego, David Pagano , David Pickett, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów</b>, <font color="navy">Laurens Valk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów, Laurens Valk, Wydawnictwo HELION
<b>LEGO Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!</b>, <font color="navy">Megan H. Rothrock</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
LEGO Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!, Megan H. Rothrock, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2

98.70zł
69.09zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

wtorek, 19 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami