Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

45.00zł
38.25zł
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie! 39.90zł 29.93zł
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!

Tytuł: Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
Tytuł oryginalny 25 Scratch 3 Games for Kids: A Playful Guide to Coding
Autor: Max Wainewright
ISBN: 9788328383371
Ilość stron: 118
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 165x220
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier.

Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi.

Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje.

Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!

Dzięki książce:
• sprawnie zaczniesz pracę ze Scratchem
• nauczysz się programować wygląd i zachowanie duszków
• dowiesz się, jak dodać do gry efekty dźwiękowe, animacje i... logikę
• będziesz używać działań matematycznych do ulepszenia gry
• napiszesz grę piłkarską, wyścigówkę z rakietami, a także mnóstwo innych gier!

Scratch: wymyśl i zaprogramuj swoją ulubioną grę.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
Tytuł książki: "Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!"
Autor: Max Wainewright
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!”, kupili także:

Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką, George Hrabovsky, Leonard Susskind, Wydawnictwo Prószyński

Funkcje okna w języku T-SQL dla SQL Server 2019 Analizy danych i jeszcze więcej, Itzik Ben-Gan, Wydawnictwo Promise

Warunki techniczne budynków i procedury budowlane, Michał Bursztynowicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mac OS X Leopard Ćwiczenia praktyczne, Łukasz Suma, Wydawnictwo Helion

Półprzewodniki. Nowoczesne rozwiązania w układach scalonych, Chenming Calvin Hu, Wydawnictwo Helion

Druga szansa, czyli jak odzyskać swoją byłą partnerkę, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Septem
<b>Hardware i testy penetracyjne. Przewodnik po metodach ataku i obrony</b>, <font color="navy">Jean-Georges Valle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Hardware i testy penetracyjne. Przewodnik po metodach ataku i obrony, Jean-Georges Valle, Wydawnictwo Helion

Budownictwo ogólne tom 2 Fizyka budowli, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

Matematyka dla studentów ekonomii Wykłady z ćwiczeniami, Ryszard Antoniewicz, Andrzej Misztal, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami