Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra

Volkswagen Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra

74.55zł
63.37zł
Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III 89.00zł
Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III

Tytuł: Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III
Tytuł oryginalny Scaling Up: How a Few Companies Make It… and Why the Rest Don’t (Rockefeller Habits 2.0
Autor: Verne Harnish
ISBN: 9788301216764
Ilość stron: 284
Data wydania: 02/2021
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł


Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!

Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym:

International Book Awards w kategorii General Business. National Indie Excellence Award w kategorii General Business. Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business. Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes.

Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
ludzie, strategia, realizacja, pieniądze.

Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera.

Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III
Tytuł książki: "Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III"
Autor: Verne Harnish
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł
Klienci, którzy kupili „Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III”, kupili także:

Moralność myślenia, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Cyberplemiona Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej, Paweł Matuszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kosmologia Lematre'a, Michał Heller, Wydawnictwo WUW

JavaScript wprowadzenie, Shelley Powers, Wydawnictwo Helion
<b>Zacznij od Pythona. Programowanie dla młodzieży w praktyce</b>, <font color="navy">Zofia Matusiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zacznij od Pythona. Programowanie dla młodzieży w praktyce, Zofia Matusiewicz, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie logistyką magazynową, Gwynne Richards, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza, Emma Callery, Wydawnictwo Arkady
<b>Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress

Kosmetyka stosowana Wydanie 10, Joanna Dylewska-Grzelakowska, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami