Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Rewolucja social media 39.00zł 27.69zł
Rewolucja social media

Tytuł: Rewolucja social media
Autor: Michał Sadowski
ISBN: 978-83-246-4395-0
Ilość stron: 220
Data wydania: 12/2012
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta.

Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

Spis treści:

Rewolucja social media (13)

  • Marketing się zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzędzi (18)
  • Biznes jako otwarta książka (19)
  • Transformacja działu marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy społeczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • Zmieniająca się rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34)
  • Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)
  • Narzędzia monitoringu internetu (42)
  • Przyszłość monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie trać czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65)
  • Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)
  • Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)
  • Spójność komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)
  • Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68)
  • Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjdź ze swojego biura (90)
  • Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
  • Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)
  • Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl życia powiązany z marką (109)
  • Trwałe wartości firmy (110)
  • Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

  • Wstęp do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przykładów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • Wpływowi autorzy (164)
  • Pięć typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obsługi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzedaży (179)

  • Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: łącz się (183)
  • Krok 4: buduj związek (184)
  • Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
  • Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przyszłość social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
  • Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptują realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
  • Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal społecznościowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
  • Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media (200)
  • Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne (201)
  • Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych (201)
  • Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa (202)
  • Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum (202)
  • Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
  • Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)
Rewolucja social media
Tytuł książki: "Rewolucja social media"
Autor: Michał Sadowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Rewolucja social media”, kupili także:
<b>Marketing medialny</b>, <font color="navy">Anna Jupowicz-Ginalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Marketing medialny, Anna Jupowicz-Ginalska, Wydawnictwo Difin
<b>Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0</b>, <font color="navy">Mitch Joel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress
<b>Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty</b>, <font color="navy">Anna Miotk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Anna Miotk, Wydawnictwo Onepress
<b>Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg</b>, <font color="navy">Nicholas Carr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg, Nicholas Carr, Wydawnictwo HELION
<b>Splątana sieć Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW</b>, <font color="navy">Michal Zalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Splątana sieć Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW, Michal Zalewski, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 i CSS3 Zaawansowane wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Michael Bowers, Dionysios Synodinos, Victor Sumner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 i CSS3 Zaawansowane wzorce projektowe, Michael Bowers, Dionysios Synodinos, Victor Sumner, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy PWN

Algorytmy PWN

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami