Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Rewolucja social media 39.00zł 29.25zł
Rewolucja social media

Tytuł: Rewolucja social media
Autor: Michał Sadowski
ISBN: 978-83-246-4395-0
Ilość stron: 220
Data wydania: 12/2012
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta.

Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

Spis treści:

Rewolucja social media (13)

  • Marketing się zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzędzi (18)
  • Biznes jako otwarta książka (19)
  • Transformacja działu marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy społeczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • Zmieniająca się rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34)
  • Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)
  • Narzędzia monitoringu internetu (42)
  • Przyszłość monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie trać czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65)
  • Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)
  • Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)
  • Spójność komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)
  • Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68)
  • Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjdź ze swojego biura (90)
  • Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
  • Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)
  • Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl życia powiązany z marką (109)
  • Trwałe wartości firmy (110)
  • Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

  • Wstęp do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przykładów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • Wpływowi autorzy (164)
  • Pięć typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obsługi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzedaży (179)

  • Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: łącz się (183)
  • Krok 4: buduj związek (184)
  • Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
  • Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przyszłość social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
  • Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptują realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
  • Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal społecznościowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
  • Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media (200)
  • Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne (201)
  • Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych (201)
  • Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa (202)
  • Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum (202)
  • Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
  • Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Rewolucja social media
Tytuł książki: "Rewolucja social media"
Autor: Michał Sadowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Rewolucja social media”, kupili także:

Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media, Arkadiusz Podlaski, Wydawnictwo Helion

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II, Jamie Turner, Reshma Shah, Wydawnictwo Onepress

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone, Anna Miotk, Wydawnictwo Helion

Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę, Jason Falls, Erik Deckers, Wydawnictwo Onepress

Marketing medialny, Anna Jupowicz-Ginalska, Wydawnictwo Difin

Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami