Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bazy danych » Big Data » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
  Access
  Big Data
  Oracle
  SQL
  Teoria baz danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

50.40zł
45.36zł
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data 69.00zł
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data

Tytuł: Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Grzegorz Błażewicz
ISBN: 978-83-01-18741-5
Ilość stron: 186
Data wydania: 11/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.

Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
• zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
• dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
• automatyzacji procesów,
• usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?
- Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań

W funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
- Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
- Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.
- Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę

O Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data
Tytuł książki: "Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data"
Autor: Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data”, kupili także:

Nowe metody programowania Tom 1, Krzysztof Barteczko, Wojciech Drabik, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK

Kamyki w brzuchu, Jon Bauer, Wydawnictwo Editio

Międzynarodowa struktura kapitału przedsiębiorstw Ujęcie rachunkowości i finansów, Marcin Kędzior, Wydawnictwo C.H. BECK

Sympatyczna perswazja, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress

AVR Układy peryferyjne, Tomasz Francuz, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje murowe według Eurokodu 6 i norm związanych Tom 2 + CD, Łukasz Drobiec, Radosław Jasiński, Adam Piekarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nawigacja dla żeglarzy, Jacek Czajewski, Wydawnictwo Alma-Press

The Manga Guide Fizyka, Hideo Nitta , Keita Takatsu, Wydawnictwo Naukowe PWN

PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami