Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bazy danych » Big Data » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
  Access
  Big Data
  MySQL PostgreSQL
  Oracle
  SQL
  Teoria baz danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wszechświat w lustrzanym odbiciu. Jak ukryte symetrie kształtują naszą rzeczywistość

Wszechświat w lustrzanym odbiciu. Jak ukryte symetrie kształtują naszą rzeczywistość

42.00zł
33.60zł
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data 69.00zł 50.37zł
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data

Tytuł: Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Grzegorz Błażewicz
ISBN: 978-83-01-18741-5
Ilość stron: 186
Data wydania: 11/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 50.37zł


Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.

Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
• zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
• dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
• automatyzacji procesów,
• usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?
- Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań

W funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
- Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
- Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.
- Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę

O Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data
Tytuł książki: "Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data"
Autor: Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 50.37zł
Klienci, którzy kupili „Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data”, kupili także:
<b>Proste projekty dla młodych majsterkowiczów</b>, <font color="navy">Redaktorzy magazynu Make:</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Proste projekty dla młodych majsterkowiczów, Redaktorzy magazynu Make:, Wydawnictwo HELION
<b>Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania</b>, <font color="navy">Dariusz Bajno</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania, Dariusz Bajno, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Najtwardsza waluta świata, czyli dlaczego warto inwestować w złoto</b>, <font color="navy">James Rickards</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Najtwardsza waluta świata, czyli dlaczego warto inwestować w złoto, James Rickards, Wydawnictwo Onepress
<b>Nawigator Modelu Biznesowego. 55 modeli, które zrewolucjonizują Twój biznes</b>, <font color="navy">Oliver Gassmann, Karolin Frankenberger, Michaela Csik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nawigator Modelu Biznesowego. 55 modeli, które zrewolucjonizują Twój biznes, Oliver Gassmann, Karolin Frankenberger, Michaela Csik, Wydawnictwo Onepress
<b>Dolina Białej Wody. Wydanie II</b>, <font color="navy">Piotr Narwaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Dolina Białej Wody. Wydanie II, Piotr Narwaniec, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Niemiecki dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany</b>, <font color="navy">Wendy Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Niemiecki dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany, Wendy Foster, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

piątek, 17 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami