Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bazy danych » Big Data » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
  Access
  Big Data
  Oracle
  SQL
  Teoria baz danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki

SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki

98.70zł
83.90zł
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data 69.00zł
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data

Tytuł: Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Grzegorz Błażewicz
ISBN: 978-83-01-18741-5
Ilość stron: 186
Data wydania: 11/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.

Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
• zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
• dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
• automatyzacji procesów,
• usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?
- Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań

W funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
- Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
- Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.
- Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę

O Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data
Tytuł książki: "Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data"
Autor: Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data”, kupili także:

Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny Tom 2 Modele liniowe i nieliniowe, Andrzej Stanisz, Wydawnictwo StatSoft

Pilates na co dzień, Mina Stephens, Wydawnictwo Septem

Neuropsychologia Współczesne kierunki badań, Krzysztof Jodzio, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady potęgi osobistej, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej, Geoff King, Wydawnictwo Onepress
<b>Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie</b>, <font color="navy">Art Hobson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie, Art Hobson, Wydawnictwo Prószyński

System Windows Najlepsze rozwiązania, Preston Gralla, Wydawnictwo Helion
<b>Betonowe konstrukcje sprężone w budownictwie ogólnym</b>, <font color="navy">Michał Knauff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Betonowe konstrukcje sprężone w budownictwie ogólnym, Michał Knauff, Wydawnictwo Naukowe PWN

BMW serii 1 od września 2004 do sierpnia 2011, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami