Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu

Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu

58.80zł
47.63zł
Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu 44.90zł
Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

Tytuł: Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
ISBN: 978-83-208-1933-5
Ilość stron: 184
Data wydania: 01/2011
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 44.90zł


Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu –  podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu.

Pokazują oni, jak  umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.

Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.

Rozdziały:

Część I: Konkurencja . 17

Rozdział 1. Informacje podstawowe i terminologia
Co za dużo, to niezdrowo
Umysł nie lubi chaosu
Klienci czują się niepewnie
Klienci tracą ostrość obrazu
 
Rozdział 2. Konkurencja zaostrza się
Eksplozja możliwości wyboru
Wzrost konkurencji
Sektor doradczy
Ostrożność wysoce wskazana
 
Rozdział 3. Repozycjonowanie konkurencji
Atakuj rozsądnie
Słabość w sile
Oczywiste skojarzenia
Głównym celem ataku jest eksponowanie własnych zalet
Zamiana miejsc z konkurencją
Chiny uczą się
 
Część II: Zmiany

Rozdział 4. Świat się zmienia
Najważniejsza jest ewolucja
Podtrzymywanie technologii
Jak rozszerzać działalność?
Ewolucyjna porażka i ewolucyjny sukces
Problem szablonowego myślenia
 
Rozdział 5. Większym zmiany przychodzą z wielkim trudem
Kompleks wielkości
Osobisty interes
Dlaczego wszystko idzie źle?
Wielkość nie popłaca
Przebudzenie prezesa zarządu
 
Rozdział 6. Kiedy firma nie powinna się już rozrastać
Pułapka wzrostu
Podstępne opcje
Pułapka modernizacji
Utrata wyrazistości
Pułapka „bo wszyscy tak robią”
 
Część III: Kryzys

Rozdział 7. Kryzys zmienia reguły gry
Kres długoterminowego planowania
Kryzys w sektorze energii atomowej
Kryzys w General Motors
Kilka wskazówek
 
Rozdział 8. W gruncie rzeczy chodzi o wartość produktu
Sukces Wal-Marta
Imperium komputerów osobistych kontratakuje
Podejście Charlesa Schwaba
Polityka cenowa
Wielcy na usługach
Prestiż wyszedł z mody — zastąpiła go cena
Parę słów o promocjach cenowych
 
Część IV: Sztuka repozycjonowania

Rozdział 9. Repozycjonowanie wymaga czasu
Ludzie nie zmieniają łatwo zdania
Na czym polega dostosowanie
Nigdy nie jest za wcześnie
Budowanie cyberwyspy
Repozycjonowaniu trzeba nadać rozgłos
Cztery reguły prowadzące do sukcesu
 
Rozdział 10. Repozycjonowanie nie jest dla potulnych
Właściwy kierunek
Duża firma, duży problem
Liczą się fakty
Liczy się czas
Zmiany wewnętrzne
Utożsamianie firmy z jej szefem
Ruszamy
 
Rozdział 11. Repozycjonowanie zaczyna się od prezesa i kończy na nim
Stare dojne krowy
Błędne decyzje z przeszłości
Wszystko pod kontrolą
Rady dla przezornych
Trochę edukacji nigdy nie zaszkodzi
Wykorzystaj analogię
Wdrażaj powoli
Wszyscy muszą być gotowi na zmiany
 
Rozdział 12. Repozycjonowanie to naturalny proces
Nowy zarząd
Co się tu dzieje?
Stawić czoła rzeczywistości
Firmy konsultingowe przedstawiają zawiłe rozwiązania
Firmy płacą za skomplikowane rozwiązania
W poszukiwaniu oczywistego

Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu”, kupili także:

Współczesna filozofia matematyki Wybór tekstów, Roman Murawski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Crowdfunding. Podręcznik Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online, Alessandro Brunello, Wydawnictwo CEDEWU

Przykłady obliczeń konstrukcji budowlanych z drewna Konstrukcje budowlane, Władysław Nożyński, Wydawnictwo WSiP

Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

System zarządzania jakością według ISO 9001:2008 Wdrażanie i organizacja, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Konstrukcje budowlane 2 Wytrzymałość materiałów, Grażyna Janik, Wydawnictwo WSiP

Jak dobierać kolory Inspirujące palety barw do projektowania wnętrz, Starmer Anna, Wydawnictwo Arkady

Podręcznik stylów Ornamentyka, meble, architektura wnętrz od najdawniejszych czasów do secesji, Ernst Rettelbusch, Wydawnictwo Arkady

MS Office 2016 PL w biurze i nie tylko, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami