Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe

Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe

89.25zł
72.29zł
Reklamuj się z Google Skuteczne rozwiązania i przykłady 69.00zł 51.75zł
Reklamuj się z Google Skuteczne rozwiązania i przykłady

Tytuł: Reklamuj się z Google Skuteczne rozwiązania i przykłady
Autor: Kristina Cutura
ISBN: 978-83-246-8770-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 06/2014
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!

Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać Twoje środki na reklamę.

W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą Ci zoptymalizować Twoje działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi.

Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich Czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.

Dzięki tej książce:
• założysz konto w Google Adwords
• przygotujesz pierwszą kampanię reklamową
• zmierzysz skuteczność reklamy
• wykorzystasz możliwości remarketingu
• poznasz tajniki Google Adwords

Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!

Spis treści:

Rozdział 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)

  • Wstęp (17)
  • Koncentracja na trafności (18)
  • Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
  • Korzystanie z narzędzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
  • Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
  • Ustalanie celów reklamowych (26)
  • Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)

Rozdział 2. Zakładanie konta (31)

  • Wstęp (31)
  • Tworzenie konta w AdWords (31)
  • Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
  • Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
  • Zmienianie poziomu dostępu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
  • Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
  • Zmienianie ustawień powiadomień (41)

Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)

  • Wstęp (45)
  • Powiązanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
  • Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
  • Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
  • Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
  • Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
  • Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
  • Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
  • Analizowanie danych związanych z czasem odwiedzin i współczynnikiem odrzuceń (66)

Rozdział 4. Struktura konta (69)

  • Wstęp (69)
  • Planowanie struktury konta (70)
  • Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
  • Wybór miejsca wyświetlania reklam (74)
  • Opcje kierowania reklam na urządzenia (77)
  • Wybór lokalizacji docelowych (79)
  • Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
  • Wybór języków docelowych (84)
  • Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
  • Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)

Rozdział 5. Tworzenie trafnych słów kluczowych (91)

  • Wstęp (91)
  • Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych (92)
  • Znajdowanie trafnych słów kluczowych (95)
  • Analizowanie słów kluczowych konkurentów za pomocą spyfu.com i podobnych narzędzi (100)
  • Generowanie wykluczających słów kluczowych (102)
  • Identyfikowanie duplikatów słów kluczowych (107)
  • Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
  • Zmienianie słów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
  • Dodawanie nowych słów kluczowych do istniejącej grupy reklam (113)
  • Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie słów kluczowych (116)

Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)

  • Wstęp (119)
  • Badanie reklam konkurentów (120)
  • Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
  • Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
  • Wybieranie strony docelowej (127)
  • Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
  • Unikanie popularnych błędów w ogłoszeniach reklamowych (132)
  • Przeprowadzanie testów A/B ogłoszeń reklamowych (134)
  • Edytowanie reklamy tekstowej (137)
  • Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)

Rozdział 7. Budżety i stawki (141)

  • Wstęp (141)
  • Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
  • Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
  • Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
  • Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
  • Dostosowywanie stawek CPA (153)
  • Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
  • Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
  • Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
  • Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
  • Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)

Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)

  • Wstęp (167)
  • Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
  • Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
  • Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
  • Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
  • Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
  • Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
  • Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
  • Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
  • Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)

Rozdział 9. Docieranie do osób, które odwiedziły Twoją stronę, za pomocą remarketingu (195)

  • Wstęp (195)
  • Generowanie kodu remarketingowego (196)
  • Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
  • Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
  • Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
  • Ustawianie stawek remarketingowych (209)
  • Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
  • Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
  • Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocą remarketingu (214)

Rozdział 10. Raporty i analizy (219)

  • Wstęp (219)
  • Zarządzanie raportami i ich harmonogramem (220)
  • Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
  • Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzą (226)
  • Analizowanie danych geograficznych (227)
  • Przeglądanie danych dotyczących rozmów telefonicznych (229)
  • Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
  • Podział raportów z wynikami na segmenty (234)
  • Tworzenie filtrów w raportach (236)
  • Przeglądanie danych w formie wykresów (239)
  • Ocenianie rozszerzeń linków do podstron (240)
  • Korzystanie ze wskaźników śledzenia udziału w wyświetleniach w celu zwiększenia liczby konwersji (242)

Rozdział 11. Optymalizacja wyników (247)

  • Wstęp (247)
  • Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
  • Ulepszanie pozycji reklamy (252)
  • Zmienianie typu dopasowania słów kluczowych (254)
  • Ustawianie harmonogramu reklam pod kątem kluczowych dni i godzin (256)
  • Rozszerzanie listy słów kluczowych (258)
  • Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
  • Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
  • Wskazówki pomocne w zwiększaniu ruchu (265)
  • Analizowanie raportów wyszukiwanych haseł w celu zoptymalizowania słów kluczowych (268)
  • Optymalizowanie stawek w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (271)
  • Optymalizowanie słów kluczowych w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (273)
  • Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
  • Optymalizowanie stron docelowych (277)

Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)

  • Wstęp (279)
  • Tworzenie linków do podstron (280)
  • Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
  • Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
  • Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
  • Promowanie pobierania aplikacji (290)
  • Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
  • Tworzenie reklam produktu (296)
  • Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
  • Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczającego słów kluczowych (305)
  • Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
  • Popularne błędy popełniane w AdWords (311)

Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)

  • Wstęp (315)
  • Rozwiązywanie problemów z niewyświetlaniem reklam (316)
  • Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
  • Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywności działań (319)
  • Przeglądanie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
  • Wyświetlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniętych elementów (324)
  • Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
  • Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
  • Przeglądanie statystyk konta za pomocą Edytora AdWords (330)
  • Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocą Edytora AdWords (332)
  • Zbiorcze dodawanie słów kluczowych za pomocą Edytora AdWords (334)
  • Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocą Edytora AdWords (338)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Reklamuj się z Google Skuteczne rozwiązania i przykłady
Tytuł książki: "Reklamuj się z Google Skuteczne rozwiązania i przykłady"
Autor: Kristina Cutura
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Reklamuj się z Google Skuteczne rozwiązania i przykłady”, kupili także:

Doktryna jakości Rzecz o skutecznym zarządzaniu, Andrzej Jacek Blikle, Wydawnictwo Onepress

Web Analytics 2.0 Świadome rozwijanie witryn internetowych, Avinash Kaushik, Wydawnictwo Helion

UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik, Michael Beasley, Wydawnictwo Helion

Testy A/B Od kliknięcia do klienta, Dan Siroker, Pete Koomen, Wydawnictwo Helion

Android w praktyce Projektowanie aplikacji, Roman Wantoch-Rekowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2, Darren Barefoot, Julie Szabo, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami