Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat

Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat

39.90zł
31.92zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2 47.00zł 34.31zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2

Autor: Kevin Lee, Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-2605-2

Ilość stron: 256

Data wydania: 06/2010

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.

Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Rozdziały:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)

Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)

Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)

Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)

Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)

Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2"
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 34.31zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2”, kupili także:
<b>Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii</b>, <font color="navy">Wojtczak Zbigniew, Huppenthal Lesław, Kościelecka Alicja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii, Wojtczak Zbigniew, Huppenthal Lesław, Kościelecka Alicja, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Mity, modele, paradygmaty Studium porównawcze nauk przyrodniczych i religii</b>, <font color="navy">Ian G. Barbour</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Mity, modele, paradygmaty Studium porównawcze nauk przyrodniczych i religii, Ian G. Barbour, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Porady i triki w PHP</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Porady i triki w PHP, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data</b>, <font color="navy">Grzegorz Błażewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dlaczego E=mc2 (i dlaczego powinno nas to obchodzić)</b>, <font color="navy">Brian Cox , Jeff Forshaw</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Dlaczego E=mc2 (i dlaczego powinno nas to obchodzić), Brian Cox , Jeff Forshaw, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki</b>, <font color="navy">Natalie Angier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki, Natalie Angier, Wydawnictwo Prószyński
<b>Windows PowerShell Podstawy</b>, <font color="navy">Holger Schwichtenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows PowerShell Podstawy, Holger Schwichtenberg, Wydawnictwo HELION
<b>Zen prezentacji - pomysły i projekty Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji</b>, <font color="navy">Garr Reynolds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zen prezentacji - pomysły i projekty Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji, Garr Reynolds, Wydawnictwo HELION
<b>Strategia ostra jak pepperoni Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję</b>, <font color="navy">Jens Weidner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategia ostra jak pepperoni Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję, Jens Weidner, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Wprowadzenie do informatyki kwantowej

Wprowadzenie do informatyki kwantowej

31.50zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT

poniedziałek, 10 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami