Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Rachunkowość Technik ekonomista Część 1

Rachunkowość Technik ekonomista Część 1

34.00zł
30.60zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2 47.00zł 34.31zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2

Autor: Kevin Lee, Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-2605-2

Ilość stron: 256

Data wydania: 06/2010

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.

Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Rozdziały:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)

Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)

Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)

Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)

Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)

Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2"
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 34.31zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2”, kupili także:
<b>Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem - AUDIOBOOK CD</b>, <font color="navy">Tadeusz Niwiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem - AUDIOBOOK CD, Tadeusz Niwiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu</b>, <font color="navy">Brian Halligan, Dharmesh Shah</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu, Brian Halligan, Dharmesh Shah, Wydawnictwo HELION
<b>Umysł a modele maszyn uczących się Współczesne badania informatyczne w oczach filozofa</b>, <font color="navy">Paweł Stacewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Umysł a modele maszyn uczących się Współczesne badania informatyczne w oczach filozofa, Paweł Stacewicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD, Tomasz Francuz, Wydawnictwo HELION
<b>Towaroznawstwo surowców i produktów zwierzęcych z podstawami przetwórstwa</b>, <font color="navy">Litwińczuk Zygmunt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Towaroznawstwo surowców i produktów zwierzęcych z podstawami przetwórstwa, Litwińczuk Zygmunt, Wydawnictwo PWRiL
<b>Elektronika WSiP</b>, <font color="navy">Augustyn Chwaleba, Bogdan Moeschke, Grzegorz Płoszajski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Elektronika WSiP, Augustyn Chwaleba, Bogdan Moeschke, Grzegorz Płoszajski, Wydawnictwo WSiP
<b>Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II, Ash Maurya, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Aditya Ravi Shankar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II, Aditya Ravi Shankar, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe Illustrator CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka konkretna Wydanie 4

Matematyka konkretna Wydanie 4

79.00zł
63.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION

środa, 19 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami