Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

36.00zł
28.80zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2 47.00zł 34.31zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2

Autor: Kevin Lee, Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-2605-2

Ilość stron: 256

Data wydania: 06/2010

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.

Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Rozdziały:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)

Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)

Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)

Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)

Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)

Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2"
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 34.31zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2”, kupili także:
<b>Krótkofalarstwo i radiokomunikacja Poradnik</b>, <font color="navy">Łukasz Komsta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Krótkofalarstwo i radiokomunikacja Poradnik, Łukasz Komsta, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Informatyzacja administracji publicznej Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców</b>, <font color="navy">Małgorzata Ganczar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Informatyzacja administracji publicznej Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców, Małgorzata Ganczar, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków gimnazjalistów i licealistów</b>, <font color="navy">Zdzisław Głowacki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Tutor</font>
Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków gimnazjalistów i licealistów, Zdzisław Głowacki, Wydawnictwo Tutor
<b>Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Bogdan Pokropiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej Wydanie 2, Bogdan Pokropiński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Macromedia DreamWeaver 8 oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Khristine Annwn Page</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia DreamWeaver 8 oficjalny podręcznik, Khristine Annwn Page, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka bycia towarzyskim, czyli jak się odnaleźć w każdej sytuacji</b>, <font color="navy">Jeanne Martinet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka bycia towarzyskim, czyli jak się odnaleźć w każdej sytuacji, Jeanne Martinet, Wydawnictwo Onepress
<b>Rachunkowość przedsiębiorstw Zbiór zadań Wydanie 7</b>, <font color="navy">Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Rachunkowość przedsiębiorstw Zbiór zadań Wydanie 7, Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec, Wydawnictwo ODDK
<b>Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow</b>, <font color="navy">Aurélien Géron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow, Aurélien Géron, Wydawnictwo HELION
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 Atlas rysunków Wydanie II zmienione</b>, <font color="navy">Adam Zybura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 Atlas rysunków Wydanie II zmienione, Adam Zybura, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum

Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum

25.20zł
22.68zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami