Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2 47.00zł 33.37zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2

Autor: Kevin Lee, Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-2605-2

Ilość stron: 256

Data wydania: 06/2010

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.

Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Rozdziały:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)

Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)

Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)

Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)

Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)

Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2"
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2”, kupili także:
<b>Równania różniczkowe cząstkowe</b>, <font color="navy">Lawrence C. Evans</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Równania różniczkowe cząstkowe, Lawrence C. Evans, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Cyberbezpieczeństwo jako podstawa bezpiecznego państwa i społeczeństwa w XXI wieku</b>, <font color="navy">Marek Górka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Cyberbezpieczeństwo jako podstawa bezpiecznego państwa i społeczeństwa w XXI wieku, Marek Górka, Wydawnictwo Difin
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych odręcznik do nauki zawodów technik pojazdów samochodowych</b>, <font color="navy">Piotr Fundowicz, Mariusz Radzimierski, Marcin Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych odręcznik do nauki zawodów technik pojazdów samochodowych, Piotr Fundowicz, Mariusz Radzimierski, Marcin Wieczorek, Wydawnictwo WSiP
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Testowanie kodu w praktyce</b>, <font color="navy">Renu Rajani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testowanie kodu w praktyce, Renu Rajani, Wydawnictwo HELION
<b>Tajne epizody II wojny światowej Wydanie V</b>, <font color="navy">William Breuer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Tajne epizody II wojny światowej Wydanie V, William Breuer, Wydawnictwo Amber
<b>Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center</b>, <font color="navy">Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center, Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie</b>, <font color="navy">Izabela Pruchnicka-Grabias</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie, Izabela Pruchnicka-Grabias, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Packet Tracer 6 dla kursów CISCO Z przykładami i ćwiczeniami Tom 3 Protokoły routingu dynamicznego i DHCP</b>, <font color="navy">Jerzy Kluczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ITSTART</font>
Packet Tracer 6 dla kursów CISCO Z przykładami i ćwiczeniami Tom 3 Protokoły routingu dynamicznego i DHCP, Jerzy Kluczewski, Wydawnictwo ITSTART
 Koszyk
1 x Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
9.75zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 2 Elementarny rachunek różniczkowy

Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 2 Elementarny rachunek różniczkowy

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami