Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

59.85zł
48.48zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2 47.00zł 35.25zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2

Autor: Kevin Lee, Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-2605-2

Ilość stron: 256

Data wydania: 06/2010

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.

Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Rozdziały:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)

Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)

Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)

Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)

Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2"
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2”, kupili także:

Real World Adobe InDesign CS2 edycja polska, Olav Martin Kvern, David Blatner, Wydawnictwo Helion

Mac OS X Leopard 205 lekcji ze Scottem Kelbym, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion
<b>Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus
<b>Krzywe przejściowe w trasowaniu dróg Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Andrzej Kobryń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krzywe przejściowe w trasowaniu dróg Teoria i praktyka, Andrzej Kobryń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputer z Windows Vista samouczek komputerowy za dychę, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Java EE 6. Przewodnik Wydanie IV, Eric Jendrock, Ian Evans, Devika Gollapudi, Kim Haase, Chinmayee Sriva, Wydawnictwo Helion
<b>Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI</b>, <font color="navy">Soheil Bakhshi, Christian Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI, Soheil Bakhshi, Christian Wade, Wydawnictwo Helion

Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2, Zbigniew Osiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wychodząc od NIE Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty, Jim Camp, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami