Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
ISBN: 978-83-246-2605-2
Ilość stron: 256
Data wydania: 06/2010
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
- Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
- Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
- Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!
Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.
Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
- Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
- Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
- Określanie wartości użytkowników witryny
- Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
- Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
- Wybór słów kluczowych
- Maksymalizacja tropu wyszukiwania
- Strony konwersji, oferty i budżet
- Zarządzanie kampanią
- Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
- Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań
Rozdziały: Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)
Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25) Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27) Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35) Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47) Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)
Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77) Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79) Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95) Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111) Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129) Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145) Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167) Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)
Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197) Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199) Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211) Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)
Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
|