Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
BIM w praktyce Standardy Wdrożenie Case Study

BIM w praktyce Standardy Wdrożenie Case Study

99.00zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2 47.00zł 35.25zł
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2

Autor: Kevin Lee, Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-2605-2

Ilość stron: 256

Data wydania: 06/2010

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie.

Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Rozdziały:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)

Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)

Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia - agencje, firma czy model mieszany? (181)

Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)

Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2"
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2”, kupili także:

Matematyczne zasady filozofii naturalnej (Principia) - Isaac Newton, Isaac Newton, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Żyj lepiej, kochaj mądrzej Jak uwolnić się od przeszłości, cieszyć się teraźniejszością i tworzyć idealną przyszłość, by Philip G. Zimbardo and Rosemary K.M. Sword, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wstęp do geometrii różniczkowej Wydanie 2, Cezary Bowszyc, Jerzy Konarski, Wydawnictwo WUW

Lofty, Daniela Santos Quartino, Wydawnictwo Arkady
<b>Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress

Napęd i sterowanie pneumatyczne Wydanie III, Wiesław Szenajch, Wydawnictwo Naukowe PWN

Brzdącu, śpij słodko! Spraw, by Twoje dziecko przesypiało całe noce, Pat Spungin, Wydawnictwo Onepress

Technik elektronik Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami, J. Wilczak, P. Brzózka, D. Malita, L. Praga-Czaplicka, S. Żaba, Wydawnictwo WSiP

Kompozycja obrazu fotograficznego, Tomasz J. Gałązka, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami