Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Poradnik inżyniera elektryka Tom 1 Rozdziały 1-7 i 8-14 Wydanie III Pakiet

Poradnik inżyniera elektryka Tom 1 Rozdziały 1-7 i 8-14 Wydanie III Pakiet

169.00zł
126.75zł
Reklama Wydanie 2 44.90zł 38.17zł
Reklama Wydanie 2

Autor: Jacek Kall

ISBN: 978-83-208-1858-1

Ilość stron: 200

Data wydania: 04/2010 (wydanie 2)

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy.

Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę.

Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

Rozdziały:

Część I: Czym jest i jak działa reklama?

1. Co jest, a co nie jest reklamą?
Konkurs to nie reklama
Pi-ar nie sprzedaje produktu
Sponsoring, czyli coś za coś
Za pieniądze i bez ludzi

2. Jak działa reklama?
Hierarchia efektów
Lewa półkula u kupującego samochód
Cztery kategorie reklam
Czy reklama jest tak skuteczna, jak chcemy wierzyć?

Część II: Jak przygotować strategię reklamy?

3. Co składa się na strategię reklamy?
Cykl planowania reklamy Kinga
Typowy układ briefu

4. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?
Nie trzeba zaczynać od kosztownych badań
Badania konsumentów
"Jak i dlaczego", a nie "ile"?
Wywiad grupowy
Techniki projekcyjne
Badania marketingowe nie odpowiedzą na każde pytanie!

5. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?
Z miłości, a nie z lenistwa
Pięć grup konsumentów
Cele behawioralne
Uświadomienie
Rozpoznawanie
Przypomnienie
Postawa wobec marki
Dlaczego miałbym to kupić?
Emocje w reklamie
Cele reklamy

6. Co i jak obiecać w reklamie?
USP i tym podobne
Strategia pozycjonowania
Jak to się robi w praktyce?
Jak jest odbierana treść reklamy?
Ekspert czy Kowalski?
Co zrobić, żeby zwrócić uwagę?
Jak zapewnić zrozumiałość?
Jak zwiększyć prawdopodobieństwo pozytywnej interpretacji?

7. Jak przygotować plan mediów?
Plan mediów
Źródła informacji
Intermedia
Intramedia
Zasięg i częstotliwość reklamy
Czy wystarczy trzy razy?
Zmęczenie reklamą
GRP
Zasięg czy częstotliwość - dylemat "krótkiej kołdry"
Rozkład reklamy w czasie

8. Ile wydać na reklamę?
Analogia historyczna
Procentowy udział w obrotach
Tyle, ile najgroźniejszy konkurent
Odpowiedni udział w reklamie branży
"Budżet z sufitu" albo tyle, ile się da (na ile pozwolą dyrektor, księgowy, związki zawodowe)
Metoda zadaniowa
"Ile wydać" czy "gdzie wydać"

Część III: Jak wykorzystać media w reklamie?

9. Reklama telewizyjna
Jak jest oglądana reklama w telewizji?
Telewidzowie zapamiętują niewiele
Coraz więcej reklam
Co widać i co słychać?
Sześć podstawowych form reklamówek
Nowe trendy w reklamie telewizji
Mnożnik mediów

10. Reklama prasowa
Jak czytelnik prasy widzi reklamę?
Zmęczenie reklamą prasową
Jak zaprojektować ogłoszenie prasowe?

11. Reklama radiowa
Skuteczna reklama radiowa
Kto i co reklamuje?

12. Reklama zewnętrzna
Kto i co reklamuje?
Jak zaprojektować plakat reklamowy?

13. Marketing bezpośredni
Co to jest marketing bezpośredni?
Klienci
Kiedy najlepiej?
Reklama pocztowa
Telemarketing

Część IV: Jak mierzyć skuteczność reklamy?

14. Testowanie wstępne reklamy
Dlaczego testować?
Cele testowania wstępnego
Przedmiot badań
Kiedy testować?
Metody testowania wstępnego
Ograniczenia testowania wstępnego

15. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?
System kompletnej oceny kampanii reklamowej
Pomiar krótkookresowych efektów ekonomicznych
Badania diagnostyczne - w jaki sposób reklama zadziałała?
Fizjologiczny pomiar skuteczności pojedynczych reklam
Długookresowe efekty ekonomiczne reklamy
Proces badań skuteczności reklamy

Reklama Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama Wydanie 2"
Autor: Jacek Kall
Wydawnictwo: PWE
Cena: 44.90zł 38.17zł
Klienci, którzy kupili „Reklama Wydanie 2”, kupili także:
<b>Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008)</b>, <font color="navy">Charlie Russel, Sharon Crawford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008), Charlie Russel, Sharon Crawford, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Tradycyjne i alternatywne inwestycje finansowe w świetle kryzysu finansowego</b>, <font color="navy">Urszula Ziarko-Siwek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Tradycyjne i alternatywne inwestycje finansowe w świetle kryzysu finansowego, Urszula Ziarko-Siwek, Wydawnictwo CEDEWU
<b>SUKCES… i co dalej?</b>, <font color="navy">Marshall Goldsmith, Mark Reiter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
SUKCES… i co dalej?, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuka bycia atrakcyjnym Sekrety osobistego magnetyzmu Wydanie 2</b>, <font color="navy">Kevin Hogan, Mary Lee Labay, Jack Swaney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka bycia atrakcyjnym Sekrety osobistego magnetyzmu Wydanie 2, Kevin Hogan, Mary Lee Labay, Jack Swaney, Wydawnictwo Onepress
<b>Tajniki Java 9 Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu</b>, <font color="navy">Dr. Edward Lavieri and Peter Verhas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Tajniki Java 9 Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu, Dr. Edward Lavieri and Peter Verhas, Wydawnictwo Promise
<b>STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C</b>, <font color="navy">Marek Galewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C, Marek Galewski, Wydawnictwo BTC
<b>PHP MySQL i Apache Intensywny trening</b>, <font color="navy">Julie C. Meloni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP MySQL i Apache Intensywny trening, Julie C. Meloni, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia analityczna Krótkie wykłady</b>, <font color="navy">D. Kealey, P.J. Haines</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia analityczna Krótkie wykłady, D. Kealey, P.J. Haines, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Slackware Linux Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Slackware Linux Ćwiczenia, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION

wtorek, 23 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami