Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

57.75zł
43.31zł
Reklama Wydanie 2 44.90zł 38.17zł
Reklama Wydanie 2

Autor: Jacek Kall

ISBN: 978-83-208-1858-1

Ilość stron: 200

Data wydania: 04/2010 (wydanie 2)

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy.

Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę.

Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

Rozdziały:

Część I: Czym jest i jak działa reklama?

1. Co jest, a co nie jest reklamą?
Konkurs to nie reklama
Pi-ar nie sprzedaje produktu
Sponsoring, czyli coś za coś
Za pieniądze i bez ludzi

2. Jak działa reklama?
Hierarchia efektów
Lewa półkula u kupującego samochód
Cztery kategorie reklam
Czy reklama jest tak skuteczna, jak chcemy wierzyć?

Część II: Jak przygotować strategię reklamy?

3. Co składa się na strategię reklamy?
Cykl planowania reklamy Kinga
Typowy układ briefu

4. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?
Nie trzeba zaczynać od kosztownych badań
Badania konsumentów
"Jak i dlaczego", a nie "ile"?
Wywiad grupowy
Techniki projekcyjne
Badania marketingowe nie odpowiedzą na każde pytanie!

5. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?
Z miłości, a nie z lenistwa
Pięć grup konsumentów
Cele behawioralne
Uświadomienie
Rozpoznawanie
Przypomnienie
Postawa wobec marki
Dlaczego miałbym to kupić?
Emocje w reklamie
Cele reklamy

6. Co i jak obiecać w reklamie?
USP i tym podobne
Strategia pozycjonowania
Jak to się robi w praktyce?
Jak jest odbierana treść reklamy?
Ekspert czy Kowalski?
Co zrobić, żeby zwrócić uwagę?
Jak zapewnić zrozumiałość?
Jak zwiększyć prawdopodobieństwo pozytywnej interpretacji?

7. Jak przygotować plan mediów?
Plan mediów
Źródła informacji
Intermedia
Intramedia
Zasięg i częstotliwość reklamy
Czy wystarczy trzy razy?
Zmęczenie reklamą
GRP
Zasięg czy częstotliwość - dylemat "krótkiej kołdry"
Rozkład reklamy w czasie

8. Ile wydać na reklamę?
Analogia historyczna
Procentowy udział w obrotach
Tyle, ile najgroźniejszy konkurent
Odpowiedni udział w reklamie branży
"Budżet z sufitu" albo tyle, ile się da (na ile pozwolą dyrektor, księgowy, związki zawodowe)
Metoda zadaniowa
"Ile wydać" czy "gdzie wydać"

Część III: Jak wykorzystać media w reklamie?

9. Reklama telewizyjna
Jak jest oglądana reklama w telewizji?
Telewidzowie zapamiętują niewiele
Coraz więcej reklam
Co widać i co słychać?
Sześć podstawowych form reklamówek
Nowe trendy w reklamie telewizji
Mnożnik mediów

10. Reklama prasowa
Jak czytelnik prasy widzi reklamę?
Zmęczenie reklamą prasową
Jak zaprojektować ogłoszenie prasowe?

11. Reklama radiowa
Skuteczna reklama radiowa
Kto i co reklamuje?

12. Reklama zewnętrzna
Kto i co reklamuje?
Jak zaprojektować plakat reklamowy?

13. Marketing bezpośredni
Co to jest marketing bezpośredni?
Klienci
Kiedy najlepiej?
Reklama pocztowa
Telemarketing

Część IV: Jak mierzyć skuteczność reklamy?

14. Testowanie wstępne reklamy
Dlaczego testować?
Cele testowania wstępnego
Przedmiot badań
Kiedy testować?
Metody testowania wstępnego
Ograniczenia testowania wstępnego

15. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?
System kompletnej oceny kampanii reklamowej
Pomiar krótkookresowych efektów ekonomicznych
Badania diagnostyczne - w jaki sposób reklama zadziałała?
Fizjologiczny pomiar skuteczności pojedynczych reklam
Długookresowe efekty ekonomiczne reklamy
Proces badań skuteczności reklamy

Reklama Wydanie 2
Tytuł książki: "Reklama Wydanie 2"
Autor: Jacek Kall
Wydawnictwo: PWE
Cena: 44.90zł 38.17zł
Klienci, którzy kupili „Reklama Wydanie 2”, kupili także:
<b>Potęga pamięci Zagadki i triki, które poprawią twoją pamięć</b>, <font color="navy">Michael Powell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Potęga pamięci Zagadki i triki, które poprawią twoją pamięć, Michael Powell, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Rozbudowa i naprawa serwerów</b>, <font color="navy">Scott Mueller, Mark Edward Soper, Barrie Sosinsky</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rozbudowa i naprawa serwerów, Scott Mueller, Mark Edward Soper, Barrie Sosinsky, Wydawnictwo HELION
<b>Wielki słownik niemiecko-polski</b>, <font color="navy">Józef Wiktorowicz, Agnieszka Frączek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielki słownik niemiecko-polski, Józef Wiktorowicz, Agnieszka Frączek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C i C++</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C i C++, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Oświetlenie portretowe w praktyce</b>, <font color="navy">Christopher Grey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Oświetlenie portretowe w praktyce, Christopher Grey, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Sztuka rynkologii</b>, <font color="navy">Jacek Kotarbiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka rynkologii, Jacek Kotarbiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Aplikacje Google</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Aplikacje Google, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo HELION
<b>Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji</b>, <font color="navy">Jaroslaw Krochmalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji, Jaroslaw Krochmalski, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Pose Bieganie techniką dr. Romanova</b>, <font color="navy">Nicholas Romanov, John Robson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Metoda Pose Bieganie techniką dr. Romanova, Nicholas Romanov, John Robson, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami