Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy 67.00zł 50.25zł
Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Autor: August Bullock

ISBN: 978-83-246-1390-8

Ilość stron: 248

Data wydania: 07/2008

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

  • Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
  • Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację?

Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów.

W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

  • Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych

Rozdziały:

Rozdział 1. Głodny? Zjedz popcorn! Historia perswazji podprogowej (6)

Rozdział 2. Mama i ja to jedno. Naukowe podstawy sekretnego chwytu reklamowego (17)

Rozdział 3. Zderzenie przy pląsach. Odpieranie zaprzeczeń (109)

Rozdział 4. Niepokojące tabu. Odwaga spojrzenia (153)

Rozdział 5. Ukryte ja. Odbicie w podprogowym lustrze (171)

Rozdział 6. Tak, jak chcesz. Jak używać technik podprogowych (178)

Rozdział 7. Od la bamby do Internetu. Czarno na białym (200)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Tytuł książki: "Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy"
Autor: August Bullock
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy”, kupili także:
<b>Komputerowa edycja dokumentów dla średnio zaawansowanych</b>, <font color="navy">Andrzej Jacek Blikle, Jarosław Deminet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Komputerowa edycja dokumentów dla średnio zaawansowanych, Andrzej Jacek Blikle, Jarosław Deminet, Wydawnictwo Helion

AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą, Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nawyki zen. Mała książka na resztę życia, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus

Uważność w praktyce. Tradycyjne techniki uważności i medytacji dla współczesnego człowieka, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Expression Blend Przewodnik, Artur Żarski, Wydawnictwo Promise

Tak, jak myśli człowiek, James Allen, Wydawnictwo Onepress

Instalacje sanitarne Poradnik dla projektantów i instalatorów, Gassner Alfons, Wydawnictwo WNT

Rozwiń swój umysł, Allen D. Bragdon, David Gamon, Wydawnictwo K.E. LIBER

Polsko-angielski słownik spawalniczy Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami