Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy 67.00zł 50.25zł
Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Autor: August Bullock

ISBN: 978-83-246-1390-8

Ilość stron: 248

Data wydania: 07/2008

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

  • Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
  • Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację?

Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów.

W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

  • Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych

Rozdziały:

Rozdział 1. Głodny? Zjedz popcorn! Historia perswazji podprogowej (6)

Rozdział 2. Mama i ja to jedno. Naukowe podstawy sekretnego chwytu reklamowego (17)

Rozdział 3. Zderzenie przy pląsach. Odpieranie zaprzeczeń (109)

Rozdział 4. Niepokojące tabu. Odwaga spojrzenia (153)

Rozdział 5. Ukryte ja. Odbicie w podprogowym lustrze (171)

Rozdział 6. Tak, jak chcesz. Jak używać technik podprogowych (178)

Rozdział 7. Od la bamby do Internetu. Czarno na białym (200)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Tytuł książki: "Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy"
Autor: August Bullock
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy”, kupili także:
<b>Trwałość mostów stalowych</b>, <font color="navy">Adam Wysokowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Trwałość mostów stalowych, Adam Wysokowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK, Geoff Burch, Wydawnictwo Onepress

Produkty i marki w opinii e-konsumentów, Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka, Wydawnictwo Onepress
<b>Linux. Biblia. Wydanie X</b>, <font color="navy">Christopher Negus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Linux. Biblia. Wydanie X, Christopher Negus, Wydawnictwo Helion

Analiza zespolona w zadaniach, Andrzej Ganczar, Wydawnictwo Naukowe PWN

Paliwa do silników o zapłonie samoczynnym Wydanie 2 uaktualnione, Kazimierz Baczewski, Tadeusz Kałdoński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka</b>, <font color="navy">Dariusz Tworzydło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka, Dariusz Tworzydło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dinozaury odkryte na nowo Jak rewolucja naukowa rewiduje historię, Michael J. Benton, Wydawnictwo Prószyński

Czy wiesz, kim jesteś? Przewodnik po 16 typach osobowości ID16, Jarosław Jankowski, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami