Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
UMTS System telefonii komórkowej trzeciej generacji Wydanie 2

UMTS System telefonii komórkowej trzeciej generacji Wydanie 2

73.50zł
62.48zł
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:

Wprowadzenie do metod numerycznych Wydanie 2, Jurij Povstenko, Wydawnictwo EXIT

Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II, Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald, Wydawnictwo Helion

Web development Receptury nowej generacji, Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin, Wydawnictwo Helion

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą, Jan Fazlagić, Wydawnictwo Onepress

Mosty zamiast murów Podręcznik komunikacji interpersonalnej, John Stewart, Wydawnictwo Naukowe PWN

OpenGL Księga eksperta Wydanie VII, Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel, Wydawnictwo Helion

Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!, Chris Brogan, Wydawnictwo Helion

Przyjazne witryny WWW Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach Pomoc formularze i inne kluczowe, 37signals, Matthew Linderman, Jason Fried, Wydawnictwo Helion
<b>Materiały ścierne i polerskie</b>, <font color="navy">Kazimierz Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Materiały ścierne i polerskie, Kazimierz Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami