Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Książka tylko dla mężczyzn

Książka tylko dla mężczyzn

32.00zł
25.60zł
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:

Gospodarka przestrzenna Podstawy teoretyczne, Ryszard Domański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Joomla! Biblia Wydanie II, Ric Shreves, Wydawnictwo Helion

Polska. Rezydencje królów i książąt, Marek Borucki, Wydawnictwo Muza

BRAND sense - marka pięciu zmysłów, Martin Lindstrom, Wydawnictwo Onepress

Bilans Znaczenie, koncepcje sporządzenia, formy prezentacji, Waldemar Gos, Wydawnictwo PWE

Geologia dynamiczna Wydanie IV, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Alfabet zarządzania projektami. Wydanie II, Michał Kopczewski, Wydawnictwo Onepress

Historia fizyki Od czasów najdawniejszych do współczesności, Andrzej Kajetan Wróblewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania, M. de Berg, M. van Kreveld, M. Overmars, O. Schwarzkopf, Wydawnictwo WNT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami