Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:

Systemy elektroniczne w transporcie drogowym, Jarosław Sosnowski, Łukasz Nowakowski, Wydawnictwo Difin

Video marketing nie tylko na YouTube, Magdalena Daniłoś, Wydawnictwo Onepress

Informatyka ekonomiczna, Stanisław Wrycz, Wydawnictwo PWE

Wybrane elementy zarządzania projektem informatycznym, Zenon Biniek, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Mechanik pojazdów samochodowych, Tadeusz Rychter, Wydawnictwo WSiP

Gaźniki motocyklowe, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ

Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów, Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Paradoks Dziewięć największych zagadek fizyki, Jim Al-Khalili, Wydawnictwo Prószyński

Training kit Zestaw Szkoleniowy MCITP Windows Server 2008 Niezbędne wymagania dla admin (70-640, 70-642, 70-643, 70-647), Microsoft Press, Wydawnictwo Microsoft Press

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami