Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rerafinacja olejów przepracowanych

Rerafinacja olejów przepracowanych

40.95zł
33.17zł
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:

Na tropie błędów Przewodnik hakerski, Peter Yaworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie innowacjami, John Bessant, Joe Tidd, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Podstawy algebry ogólnej i teorii krat, Andrzej Walendziak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących, Aleksander Kurczyk, Wydawnictwo BTC

60-sekundowy lider Wszystko co trzeba wiedzieć na temat przywództwa w jednominutowych odcinkach, Phil Dourado, Wydawnictwo Promise

Lutowanie w budowie maszyn, Jerzy Nowacki , Marcin Chudziński , Przemysław Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inteligentne budynki Nowe możliwości działania, Jerzy Mikulik, Wydawnictwo Libron

Ryzyko w ocenie projektów gospodarczych Modele i metody analizy, Arkadiusz Manikowski, Wydawnictwo Difin
<b>Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II</b>, <font color="navy">Michał Kanarkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II, Michał Kanarkiewicz, Wydawnictwo Septem

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami