Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:

Podstawowe techniki przetwarzania obrazu, , Wydawnictwo WKiŁ

Teoria pól kwantowych Tom 3 Supersymetria, Steven Weinberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bitcoin Złoto XXI wieku, Karol Kopańko,Mateusz Kozłowski, Wydawnictwo Helion

Bonobo i ateista. W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych, Frans de Waal, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie. Wydanie 2, Paweł Rudzki, Wydawnictwo Sensus

Sondowanie statyczne Metody i zastosowanie w geoinżynierii, Zbigniew Sikora, Wydawnictwo WNT

Potęga i piękno Ekstremalne zjawiska w kosmosie, Bryan Gaensler, Wydawnictwo Prószyński
<b>Choroba afektywna dwubiegunowa, czyli ze skrajności w skrajność</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Choroba afektywna dwubiegunowa, czyli ze skrajności w skrajność, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami