Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polichlorek winylu

Polichlorek winylu

27.30zł
22.11zł
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:
<b>Jak uczyć dzieci, by wykorzystywały w pełni swój potencjał?</b>, <font color="navy">Katarzyna Rojek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak uczyć dzieci, by wykorzystywały w pełni swój potencjał?, Katarzyna Rojek, Wydawnictwo Helion
<b>Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps</b>, <font color="navy">Richard Hundhausen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps, Richard Hundhausen, Wydawnictwo Promise

Od słoni bojowych do latających czołgów, Leonard Furs-Żyrkiewicz, Wydawnictwo Napoleon V

Krótka historia geniuszy, Bill Bryson, Wydawnictwo Prószyński

Windows Server 2003 Księga eksperta, Rand Morimoto, Michael Noel, Omar Droubi, Kenton Gardiner, Noel Neal, Wydawnictwo Helion

Postaw na plecy Jak zbudować skuteczny program treningowy w oparciu o wyniki badań naukowych, Stuart McGill, Wydawnictwo GALAKTYKA

Photoshop korekcja i separacja Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Dan Margulis, Wydawnictwo Helion
<b>Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu, Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in., Wydawnictwo Helion

Pomiary cieplne Tom 1 Podstawowe pomiary cieplne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami