Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:
<b>Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji</b>, <font color="navy">Laurence Moroney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji, Laurence Moroney, Wydawnictwo Helion

Wzorce projektowe Analiza kodu sposobem na ich poznanie, Allen Holub, Wydawnictwo Helion

Koszty jakości dla inżynierów, Katarzyna Szczepańska, Wydawnictwo PLACET

Szczęśliwy X Matematyka na co dzień, Steven Strogatz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą Wydanie II, Ruth Soukup, Wydawnictwo Onepress

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności, C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors, Wydawnictwo Onepress

Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia, Barbara Mażbic-Kulma, Andrzej Kałuszko, Krzysztof Krakowski, Henryk Sp, Wydawnictwo EXIT

Photoshop Maskowanie i komponowanie. Wydanie II, Katrin Eismann, Sean Duggan, James Porto, Wydawnictwo Helion
<b>Psychopata w pracy, w rodzinie i wśród znajomych. Instrukcja obsługi</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychopata w pracy, w rodzinie i wśród znajomych. Instrukcja obsługi, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami