Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Kluczowe kompetencje specjalisty danych Jak pracować z danymi i zrobić karierę

Kluczowe kompetencje specjalisty danych Jak pracować z danymi i zrobić karierę

79.00zł
Reklama internetowa 39.00zł 29.25zł
Reklama internetowa

Autor: Agnieszka Leśniewska

ISBN: 83-246-0430-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2006

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Rozdziały:

1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

  • Czym właściwie jest Internet? (11)
  • Kto zarządza Internetem? (20)
  • Internet - nowe medium reklamy (25)
  • Zasięg Internetu (28)
  • Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)

2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

  • Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
  • Kim są polscy internauci? (39)
  • Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
  • Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)

3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

  • Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
  • Komplementarność mediów reklamowych (75)

4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

  • Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
  • Co dalej z reklamą w Internecie? (214)

Aneks (227)

Bibliografia (233)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Reklama internetowa
Tytuł książki: "Reklama internetowa"
Autor: Agnieszka Leśniewska
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Reklama internetowa”, kupili także:

Oświetlenie portretowe Warsztaty ze Scottem Kelbym, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Malezja, Singapur i Brunei. Tropiki w kolonialnym stylu. Wydanie 1, Krzysztof Dopierała, Wydawnictwo Bezdroża

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

Psychologia poznawcza Wydanie nowe, Edward Nęcka , Jarosław Orzechowski , Błażej Szymura , Szymon Wichary, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matematyka w gimnazjum Powtórzenie ćwiczenia i testy, Dróbka N., Szymański K., Wydawnictwo WNT

Badanie towarów przemysłowych, Wiktor Kubiński , Mariusz Niekurzak , Ewa Kubińska-Jabcoń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obliczenia inteligentne, szybkie przekształcenia i klasyfikatory, Piotr S. Szczepaniak, Wydawnictwo EXIT

Wprowadzenie do systemów baz danych. Wydanie VII, Ramez Elmasri, Shamkant B. Navathe, Wydawnictwo Helion

Mindshift. Zmień sposób myślenia i odkryj swój prawdziwy potencjał, Barbara Oakley, Wydawnictwo Sensus

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami